Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
Teljes leírás
Az oktatásban új stratégiaként jelenik meg a kompetencialapú képzés, amely a tanulásirányítás és a tanulói képességek fejlesztésére fekteti a hangsúlyt. A kompetenciaalapú oktatás során a tanulók egyéni, aktuális állapotához viszonyított tevékenységek sorozatát végzik, amelyek a gyakorlatban is használhatók. Mivel a kompetenciaalapú oktatás stratégiája még kidolgozatlan, a jelen kötet „ötlettárként” kerül felajánlásra az érdeklődő pedagógusok számára. A kiadvány hat fejezetéből a kommunikációs, a matematikai, a természettudományos, a társadalmi, a kulturális és a tanulási kompetenciák elsajátításához kapunk ötleteket. A szöveges, táblázatok és képek feldolgozását igénylő feladatok a külvilág hangi és képi információinak logikai struktúrákban való rendezését és kezelését várja el a tanulóktól. Az egyes feladatok leírásánál a szerző megfogalmazza a feladat célját, röviden leírja a feladatot (pl. szöveges ábrák, fényképek értelmezése, véleményformálás, vélemények ütköztetése, ok-okozatkeresés), majd megadja a feladatokra nyújtott „elvárható teljesítményt” mint lehetséges optimális megoldást. A feladatok mindenekelőtt a jelen kor tudományos kategóriáihoz való alkalmazkodást igényli a diákoktól, szűk teret engedve az egyéni fantázia mint lehetséges alternatíva kibontakozásának.

Makádi Mariann

A kompetenciaalapú pedagógia lehetőségei. Tanári kézikönyv 1-12. évfolyam

Raktári szám: MS-9319
Aktuális online ár
3 980 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Makádi Mariann
ISBN
9789636976149
Egyéb szerzőség
Gönczi Anikó (ill.);Molnár Mónika (ill.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2009
Méret
135 o.
Kiadó
Mozaik
Cikkszám
3000168051

Darabszám
Teljes leírás
Az oktatásban új stratégiaként jelenik meg a kompetencialapú képzés, amely a tanulásirányítás és a tanulói képességek fejlesztésére fekteti a hangsúlyt. A kompetenciaalapú oktatás során a tanulók egyéni, aktuális állapotához viszonyított tevékenységek sorozatát végzik, amelyek a gyakorlatban is használhatók. Mivel a kompetenciaalapú oktatás stratégiája még kidolgozatlan, a jelen kötet „ötlettárként” kerül felajánlásra az érdeklődő pedagógusok számára. A kiadvány hat fejezetéből a kommunikációs, a matematikai, a természettudományos, a társadalmi, a kulturális és a tanulási kompetenciák elsajátításához kapunk ötleteket. A szöveges, táblázatok és képek feldolgozását igénylő feladatok a külvilág hangi és képi információinak logikai struktúrákban való rendezését és kezelését várja el a tanulóktól. Az egyes feladatok leírásánál a szerző megfogalmazza a feladat célját, röviden leírja a feladatot (pl. szöveges ábrák, fényképek értelmezése, véleményformálás, vélemények ütköztetése, ok-okozatkeresés), majd megadja a feladatokra nyújtott „elvárható teljesítményt” mint lehetséges optimális megoldást. A feladatok mindenekelőtt a jelen kor tudományos kategóriáihoz való alkalmazkodást igényli a diákoktól, szűk teret engedve az egyéni fantázia mint lehetséges alternatíva kibontakozásának.