Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
A demokrácia és benne a vállalatok újfajta szerepének értelmezését tárgyalja Braun Róbert kötete. A vállalatok ezen szemlélet szerint nem pusztán gazdasági értéket maximálni igyekvő intézményi szereplők, hanem emellett támogatják a környezeti és társadalmi értékek létrehozását, fenntartását is. A könyv első része a vállalati társadalmi felelősségvállalás (angol rövidítéssel: CSR) elméleti hátterét, kontextusát és folyamatát vázolja fel, bemutatja a különböző társadalmi, gazdasági folyamatokat, elméleteket - elsősorban Edward R. Freeman érintetti elméletét -, tárgyalja a társadalmi kontextust, valamint kísérletet tesz - egy történelmi párhuzammal - a vállalatok politikájának megfogalmazására. A második rész a vállalati működés különböző területei szempontjából elemzi az újfajta működési logikát, vázolja fel az egyes működési területek számára adódó következményeket, változásokat - a felelős vállalatirányítást, működést, marketinget és pénzügyeket. A harmadik, utolsó rész az CSR működését részletezi. A szöveget konkrét esetek rövid bemutatása is megszakítja, a kötet végén pedig három cég: a Nestlé, a MagNet Bank és a Tesco-Global Áruházak esetleírásai kaptak helyet. A kiadvány irodalomjegyzékkel zárul. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Braun Róbert (1966-)

Vállalati társadalmi felelősségvállalás

Raktári szám: 9789630596541
Borító ár
4 200 Ft
Aktuális online ár
3 990 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Braun Róbert (1966-)
ISBN
9789630596541
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2015
Méret
275 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3000249633
Alcím
a vállalatok politikája
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
A demokrácia és benne a vállalatok újfajta szerepének értelmezését tárgyalja Braun Róbert kötete. A vállalatok ezen szemlélet szerint nem pusztán gazdasági értéket maximálni igyekvő intézményi szereplők, hanem emellett támogatják a környezeti és társadalmi értékek létrehozását, fenntartását is. A könyv első része a vállalati társadalmi felelősségvállalás (angol rövidítéssel: CSR) elméleti hátterét, kontextusát és folyamatát vázolja fel, bemutatja a különböző társadalmi, gazdasági folyamatokat, elméleteket - elsősorban Edward R. Freeman érintetti elméletét -, tárgyalja a társadalmi kontextust, valamint kísérletet tesz - egy történelmi párhuzammal - a vállalatok politikájának megfogalmazására. A második rész a vállalati működés különböző területei szempontjából elemzi az újfajta működési logikát, vázolja fel az egyes működési területek számára adódó következményeket, változásokat - a felelős vállalatirányítást, működést, marketinget és pénzügyeket. A harmadik, utolsó rész az CSR működését részletezi. A szöveget konkrét esetek rövid bemutatása is megszakítja, a kötet végén pedig három cég: a Nestlé, a MagNet Bank és a Tesco-Global Áruházak esetleírásai kaptak helyet. A kiadvány irodalomjegyzékkel zárul. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"