Close
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Az összes kategória
    Filters
    Preferenciák
    Keresés
    15%

    Vállalati társadalmi felelősségvállalás

    Raktári szám: 9789630596541
    3 570 Ft
    4 200 Ft
    - +
    Teljes leírás
    A demokrácia és benne a vállalatok újfajta szerepének értelmezését tárgyalja Braun Róbert kötete. A vállalatok ezen szemlélet szerint nem pusztán gazdasági értéket maximálni igyekvő intézményi szereplők, hanem emellett támogatják a környezeti és társadalmi értékek létrehozását, fenntartását is. A könyv első része a vállalati társadalmi felelősségvállalás (angol rövidítéssel: CSR) elméleti hátterét, kontextusát és folyamatát vázolja fel, bemutatja a különböző társadalmi, gazdasági folyamatokat, elméleteket - elsősorban Edward R. Freeman érintetti elméletét -, tárgyalja a társadalmi kontextust, valamint kísérletet tesz - egy történelmi párhuzammal - a vállalatok politikájának megfogalmazására. A második rész a vállalati működés különböző területei szempontjából elemzi az újfajta működési logikát, vázolja fel az egyes működési területek számára adódó következményeket, változásokat - a felelős vállalatirányítást, működést, marketinget és pénzügyeket. A harmadik, utolsó rész az CSR működését részletezi. A szöveget konkrét esetek rövid bemutatása is megszakítja, a kötet végén pedig három cég: a Nestlé, a MagNet Bank és a Tesco-Global Áruházak esetleírásai kaptak helyet. A kiadvány irodalomjegyzékkel zárul. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
    Termék részletes adatai
    Szerző Braun Róbert (1966-)
    Vonalkód 9789630596541
    Nyelv magyar
    Alcím a vállalatok politikája
    Cikkszám 3000249633
    Méret 275 o. : ill. ; 24 cm
    Sorozatcím Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703
    Kiadás éve cop. 2015
    Súly 407 gramm
    Kiadó Akad. K.