Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
17%
Teljes leírás
A könyv alapjául szolgáló kutatás célja az általános iskola felső tagozatába, normál vagy válogatott osztályba járó tehetséges gyerekek fejlődés ívének összehasonlítása volt, a pedagógiai vonatkozásokat pszichológiai hatásvizsgálatokkal kiegészítve. Ennek eredményeit összegzi a jelen kiadvány, amelynek első felében a kutatás elméleti alapjait tekinthetjük át, egy-egy alfejezet keretei között kitérve a tehetség fogalmára, fejlesztésére, a tehetségfejlesztő programokra, valamint az európai országok iskolai tehetséggondozási tendenciáira. A második részben konkrétan a kutatásról esik szó: itt olvashatunk a kutatás céljáról és alkalmazott módszereiről; az általános értelmi képesség, a motiváció, a tanulási orientáció és a szorongási mutatók változásairól a vizsgálat során; valamint ez egyes tényezők közötti összefüggésekről. Az irodalomjegyzékkel záruló szakkönyv pedagógiai gyűjtemények anyaga. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Gömöry Kornélia

A tehetséges tanulók integrált és differenciált fejlesztésének...

Raktári szám: 9786155212147
Borító ár
2 500 Ft
Aktuális online ár
2 075 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Gömöry Kornélia
ISBN
9786155212147
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2013
Méret
24 cm
Kiadó
Didakt
Cikkszám
3000243256

Darabszám
Teljes leírás
A könyv alapjául szolgáló kutatás célja az általános iskola felső tagozatába, normál vagy válogatott osztályba járó tehetséges gyerekek fejlődés ívének összehasonlítása volt, a pedagógiai vonatkozásokat pszichológiai hatásvizsgálatokkal kiegészítve. Ennek eredményeit összegzi a jelen kiadvány, amelynek első felében a kutatás elméleti alapjait tekinthetjük át, egy-egy alfejezet keretei között kitérve a tehetség fogalmára, fejlesztésére, a tehetségfejlesztő programokra, valamint az európai országok iskolai tehetséggondozási tendenciáira. A második részben konkrétan a kutatásról esik szó: itt olvashatunk a kutatás céljáról és alkalmazott módszereiről; az általános értelmi képesség, a motiváció, a tanulási orientáció és a szorongási mutatók változásairól a vizsgálat során; valamint ez egyes tényezők közötti összefüggésekről. Az irodalomjegyzékkel záruló szakkönyv pedagógiai gyűjtemények anyaga. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"