Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
Az internet utóbbi években tapasztalt rohamos terjedése alapvetően alakította át kultúránkat, mindennapjainkat, beleértve - sok-sok egyéb mellett - az üzleti életet is. A kötet szerzői egyrészt az foglalják össze, hogy a magyarországi online kereskedelem milyen fejlődési ívet járt be a kezdetektől fogva a közelmúltig, másrészt bemutatják a téma gyakorlati vonatkozásait: milyen alternatívákat kínál az online üzlet a hazai vállalkozások számára. A szakkönyv első felében olvashatunk az internet társadalmi vonatkozásairól, illetve az e-businessről (modellek, koncepciók, hazai online kereskedelem és piackutatás, elektronikus fizetések). A mű további részében kerül részletesen ismertetésre az online marketing elmélete és praxisa, valamint az online kereskedelem biztonsági és jogi háttere. Az elsősorban szakirányú felsőoktatásban résztvevőknek, és gyakorló vállalkozóknak ajánlható munkát glosszárium, függelék, és a szerzők, szerkesztők bemutatása zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Online üzlet és marketing

Raktári szám: 9789630589864
Borító ár
3 750 Ft
Aktuális online ár
3 563 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789630589864
Egyéb szerzőség
Bányai Edit (1966-) (szerk.);Novák Péter (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2011
Méret
267 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3000183138
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
Az internet utóbbi években tapasztalt rohamos terjedése alapvetően alakította át kultúránkat, mindennapjainkat, beleértve - sok-sok egyéb mellett - az üzleti életet is. A kötet szerzői egyrészt az foglalják össze, hogy a magyarországi online kereskedelem milyen fejlődési ívet járt be a kezdetektől fogva a közelmúltig, másrészt bemutatják a téma gyakorlati vonatkozásait: milyen alternatívákat kínál az online üzlet a hazai vállalkozások számára. A szakkönyv első felében olvashatunk az internet társadalmi vonatkozásairól, illetve az e-businessről (modellek, koncepciók, hazai online kereskedelem és piackutatás, elektronikus fizetések). A mű további részében kerül részletesen ismertetésre az online marketing elmélete és praxisa, valamint az online kereskedelem biztonsági és jogi háttere. Az elsősorban szakirányú felsőoktatásban résztvevőknek, és gyakorló vállalkozóknak ajánlható munkát glosszárium, függelék, és a szerzők, szerkesztők bemutatása zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"