Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
"A pedagógia történetében mindig elérkezik annak a pillanata, amikor a régi ismereteket és a felhalmozódott új tudományos eredményeket rendszerezni kell" - olvashatjuk a szerző bevezető gondolatait, amelyekben azt is megállapítja, hogy a szintézis elkészítésének "most jött el az ideje". Ezt a munkát igyekszik elvégezni az óvónőképzés segédkönyvében, amelyben a nyelvi kommunikáció kisgyermekkori elsajátításával kapcsolatosan felmerülő valamennyi fontos kérdés terítékre kerül, a gyermeki beszéd fejlődésének alakulásától az anyanyelvi és kommunikációs nevelés módszereinek sokszínűségét részletező leírásig, annak bemutatásától, hogy milyen az óvodai élet tevékenységformáinak szerepe a nyelvi-kommunikációs nevelésben, a nyelvi-kommunikációs nevelés tervezéséig, valamint, hogy miképp zajlik az anyanyelvi és kommunikációs képességek fejlesztése a családban, illetve, hogy milyen lehetőségeket tartogat az óvodapedagógus beszédkoncepciója, mint követendő példa. Szakkifejezések, irodalomjegyzék, valamint melléklet zárja a -főiskolai hallgatóknak szánt - kötetet, amely azonban óvónőknek, szülőknek és alsó tagozaton tanító pedagógusoknak is ajánlható. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Dankó Ervinné

Nyelvi-kommunikációs nevelés az óvodában

Borító ár
2 980 Ft
Aktuális online ár
2 235 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Dankó Ervinné
ISBN
9786155278327
Egyéb szerzőség
Katona Krisztina (közrem.);Timárné Hunya Tünde (közrem.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2016
Méret
328 o.
Kiadó
Flaccus
Cikkszám
3001022034
Alcím
módszertani kézikönyv a 3-7 éves korosztály fejlesztéséhez

Darabszám
Teljes leírás
"A pedagógia történetében mindig elérkezik annak a pillanata, amikor a régi ismereteket és a felhalmozódott új tudományos eredményeket rendszerezni kell" - olvashatjuk a szerző bevezető gondolatait, amelyekben azt is megállapítja, hogy a szintézis elkészítésének "most jött el az ideje". Ezt a munkát igyekszik elvégezni az óvónőképzés segédkönyvében, amelyben a nyelvi kommunikáció kisgyermekkori elsajátításával kapcsolatosan felmerülő valamennyi fontos kérdés terítékre kerül, a gyermeki beszéd fejlődésének alakulásától az anyanyelvi és kommunikációs nevelés módszereinek sokszínűségét részletező leírásig, annak bemutatásától, hogy milyen az óvodai élet tevékenységformáinak szerepe a nyelvi-kommunikációs nevelésben, a nyelvi-kommunikációs nevelés tervezéséig, valamint, hogy miképp zajlik az anyanyelvi és kommunikációs képességek fejlesztése a családban, illetve, hogy milyen lehetőségeket tartogat az óvodapedagógus beszédkoncepciója, mint követendő példa. Szakkifejezések, irodalomjegyzék, valamint melléklet zárja a -főiskolai hallgatóknak szánt - kötetet, amely azonban óvónőknek, szülőknek és alsó tagozaton tanító pedagógusoknak is ajánlható. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"