Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
Teljes leírás
Három kötetben jelenik meg ez a vaskos tankönyv, amely a pedagógushallgatók számára előírt pszichológiai ismeretek foglalata. Az első könyv témája a tanulás, illetve a tanulás folyamata: a lélektan megközelítési irányai, a személyiség kialakulása (szocializácó, anya-gyerek kapcsolat, az "én" fogalma stb.), valamint a megismerő folyamatok szerepe a környezettel való kapcsolatban. A második kötetben kerülnek ismertetésre a különféle személyiségelméletek (személyiségvonási, mélylélektani és humanisztikus személyiségelméletek, önszabályozás stb.), a személyiség jellemzői, továbbá pár olyan szociálpszichológiai és pedagógiai pszichológiai kérdés, amelyek a pedagógusi praxisban meghatározó szerepet kapnak (pl.: barátság, csoportfolyamatok, normaalakulás, bullying, iskola és család kapcsolata, osztálytermi kommunikáció, tanári szerep stb.). A harmadik kötetben a nevelési és oktatási kérdések egészség- és klinikai pszichológiai megközelítéséről olvashatunk, egyebek mellett olyan témákat érintve, mint az iskolai egészségfejlesztés, az életmód és tanulásszervezés, a környezetpszichológia, a kiégés, a tanuló megismerése és a pályairányítás, a tehetséggondozás, a gyermek- és ifjúkori pszichés zavarok, az evolúciós pszichológia, a média szocializációs hatásai, vagy a multikulturális pedagógia - hogy csak párat említsünk. A fogalomtárral, bibliográfiával és mutatóval záruló háromkötetes munka szakirányú felsőoktatási intézmények, és szakgyűjtemények polcaira való. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Pedagógusok pszichológiai kézikönyve I-III.

Aktuális online ár
9 980 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789632762845, 9789632762791
Nyelv
magyar
Méret
551 o.
Cikkszám
3001032081

Darabszám
Teljes leírás
Három kötetben jelenik meg ez a vaskos tankönyv, amely a pedagógushallgatók számára előírt pszichológiai ismeretek foglalata. Az első könyv témája a tanulás, illetve a tanulás folyamata: a lélektan megközelítési irányai, a személyiség kialakulása (szocializácó, anya-gyerek kapcsolat, az "én" fogalma stb.), valamint a megismerő folyamatok szerepe a környezettel való kapcsolatban. A második kötetben kerülnek ismertetésre a különféle személyiségelméletek (személyiségvonási, mélylélektani és humanisztikus személyiségelméletek, önszabályozás stb.), a személyiség jellemzői, továbbá pár olyan szociálpszichológiai és pedagógiai pszichológiai kérdés, amelyek a pedagógusi praxisban meghatározó szerepet kapnak (pl.: barátság, csoportfolyamatok, normaalakulás, bullying, iskola és család kapcsolata, osztálytermi kommunikáció, tanári szerep stb.). A harmadik kötetben a nevelési és oktatási kérdések egészség- és klinikai pszichológiai megközelítéséről olvashatunk, egyebek mellett olyan témákat érintve, mint az iskolai egészségfejlesztés, az életmód és tanulásszervezés, a környezetpszichológia, a kiégés, a tanuló megismerése és a pályairányítás, a tehetséggondozás, a gyermek- és ifjúkori pszichés zavarok, az evolúciós pszichológia, a média szocializációs hatásai, vagy a multikulturális pedagógia - hogy csak párat említsünk. A fogalomtárral, bibliográfiával és mutatóval záruló háromkötetes munka szakirányú felsőoktatási intézmények, és szakgyűjtemények polcaira való. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"