Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
Szontagh Pál legújabb könyvében arra keresi a választ, hogy miért vált és válik egyre inkább népszerűtlenné hazánkban a pedagóguspálya, miért lesznek olyan sokan pályaelhagyók azok közül, akik még az első féléveket csillogó szemmel ülték végig az egyetemeken, főiskolákon. A kérdés relevanciáját a 2020-as tüntetések az akkor elfogadott NAT miatt, valamint az idén év elején felerősödő mozgalmak ékesen bizonyítják. Megfigyelhető ugyanis, hogy a rendszerváltást követően a pedagógusszakma folyamatosan leépült Magyarországon, nemcsak az iskolák felszereltsége és állapota, de a tanárok fizetése és munkakörülményei is hatalmas deficitet mutatnak, a versenyszféra mellett a szomszédos országok tanáraihoz viszonyítva is igen elkeserítő állapotok alakultak ki. A szerző a hivatás- és pályamotiváció elméleteinek áttekintése után a 792 hallgató részvételével megejtett kérdőíves anyagok empirikus feldolgozását és annak elemzését tárja olvasói elé.
Szontagh Pál (1975-)

Miért (nem) leszek pedagógus?

Borító ár
2 490 Ft
Aktuális online ár
1 992 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Szontagh Pál (1975-)
ISBN
9789634148654
Egyéb szerzőség
Károli Gáspár Református Egyetem (Budapest) (közread.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2021
Méret
171 o.
Kiadó
KRE
Cikkszám
3001070145
Alcím
hivatás- és pályamotiváció a Kárpát-medencei pedagógusjelöltek körében
Sorozatcím
Károli könyvek. Monográfia ; 2063-3297

Darabszám
Teljes leírás
Szontagh Pál legújabb könyvében arra keresi a választ, hogy miért vált és válik egyre inkább népszerűtlenné hazánkban a pedagóguspálya, miért lesznek olyan sokan pályaelhagyók azok közül, akik még az első féléveket csillogó szemmel ülték végig az egyetemeken, főiskolákon. A kérdés relevanciáját a 2020-as tüntetések az akkor elfogadott NAT miatt, valamint az idén év elején felerősödő mozgalmak ékesen bizonyítják. Megfigyelhető ugyanis, hogy a rendszerváltást követően a pedagógusszakma folyamatosan leépült Magyarországon, nemcsak az iskolák felszereltsége és állapota, de a tanárok fizetése és munkakörülményei is hatalmas deficitet mutatnak, a versenyszféra mellett a szomszédos országok tanáraihoz viszonyítva is igen elkeserítő állapotok alakultak ki. A szerző a hivatás- és pályamotiváció elméleteinek áttekintése után a 792 hallgató részvételével megejtett kérdőíves anyagok empirikus feldolgozását és annak elemzését tárja olvasói elé.