Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
2015 decemberében ismertettük a jelen kötet előzményét, amely a Károli Gáspár Református Egyetem japán szakának húsz éves jubileuma alkalmából került kibocsátásra. Ennek a társkiadványa ez a mű, amely a magyarországi japánnyelv-oktatással kapcsolatos tanulmányokat közöl. Az összesen tizenegy dolgozat keretei között olyan témák kerülnek kifejtésre, mint az 1990 és 2015 közötti idegennyelv-oktatás politika (külön kiemelve a japán nyelv tanítását), a japánnyelv-oktatás hazai krónikája - általánosságban és tankönyvi szempontból a Japán Alapítvány Budapesti Irodájának a ténykedése az oktatással kapcsolatban, a Magyarországi japánnyelv-oktatók Társaságának a tevékenysége, illetve tanulmányozhatjuk a japánnyelv-oktatásról szóló magyar tanulmányok bibliográfiáját és olvashatunk egy interjút Kiss Sándorné Székely Ilonával, a magyar japánnyelv-oktatás egyik hazai úttörőjével. A folytatásban további négy kapcsolódó írásban mélyedhetünk el. A Wakai-házaspár a japánról mint magyar "örökségnyelvről" ír; Somodi Júlia a kezdő japán nyelvkönyvekben előforduló apellatív megszólításokat elemzi. Károlyi Orsolya arról ír, hogy az egyik legismertebb japán verssgyűjtemény (az ún. Ogura Hyakunin Isshu) és az ehhez kapcsolódó sajátos szellemi sport és kártyajáték, a verseny-karuta milyen szerepet játszik a tanításban. Wakai Senji zárótanulmányának a témája a "kölcsönös függőséget erősítő portfólió használata a tanteremben". A kiadvány szakgyűjtemények anyaga. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Kortárs Japanológia II.

Borító ár
2 990 Ft
Aktuális online ár
2 392 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789634142522
Egyéb szerzőség
Wakai Seiji (1965-) (szerk.);Sági Attila (1985-) (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2017
Méret
242 o.
Kiadó
KRE
Cikkszám
3001026433
Alcím
japánnyelv-pedagógia Magyarországon
Sorozatcím
Károli könyvek. Tanulmánykötet ; 2062-9850

Darabszám
Teljes leírás
2015 decemberében ismertettük a jelen kötet előzményét, amely a Károli Gáspár Református Egyetem japán szakának húsz éves jubileuma alkalmából került kibocsátásra. Ennek a társkiadványa ez a mű, amely a magyarországi japánnyelv-oktatással kapcsolatos tanulmányokat közöl. Az összesen tizenegy dolgozat keretei között olyan témák kerülnek kifejtésre, mint az 1990 és 2015 közötti idegennyelv-oktatás politika (külön kiemelve a japán nyelv tanítását), a japánnyelv-oktatás hazai krónikája - általánosságban és tankönyvi szempontból a Japán Alapítvány Budapesti Irodájának a ténykedése az oktatással kapcsolatban, a Magyarországi japánnyelv-oktatók Társaságának a tevékenysége, illetve tanulmányozhatjuk a japánnyelv-oktatásról szóló magyar tanulmányok bibliográfiáját és olvashatunk egy interjút Kiss Sándorné Székely Ilonával, a magyar japánnyelv-oktatás egyik hazai úttörőjével. A folytatásban további négy kapcsolódó írásban mélyedhetünk el. A Wakai-házaspár a japánról mint magyar "örökségnyelvről" ír; Somodi Júlia a kezdő japán nyelvkönyvekben előforduló apellatív megszólításokat elemzi. Károlyi Orsolya arról ír, hogy az egyik legismertebb japán verssgyűjtemény (az ún. Ogura Hyakunin Isshu) és az ehhez kapcsolódó sajátos szellemi sport és kártyajáték, a verseny-karuta milyen szerepet játszik a tanításban. Wakai Senji zárótanulmányának a témája a "kölcsönös függőséget erősítő portfólió használata a tanteremben". A kiadvány szakgyűjtemények anyaga. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"