Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
A siket és súlyosan nagyothalló diákok idegennyelv-tanulási motivációja, képzetei és stratégiai című, hazai viszonylatban úttörőnek számító OTKA-projekt záró kiadványa, Kontráné Hegybíró Edit, Csizér Nóra és Piniel Katalin szerkesztésében elsőként három tanulmányt közöl. Ezekben olyan témákról esik szó, mint a siket és nagyothalló diákok egyéni különbségeinek vizsgálata a nyelvtanulás folyamatában (a 14 és 19 év közötti diákok körében végzett kérdőíves kutatás statisztikai eredményei alapján), a speciális intézményekben tanuló fiatalok idegennyelv-tanulási tapasztalatai (a velük készített interjúkat felhasználva), valamint a hallássérültek idegennyelv-tanulásával kapcsolatos tanári vélemények. Két módszertani írás összefoglalja mindazt, "amit a hallássérültek nyelvtanárának tudni kell", a kötet végén pedig tíz rugalmasan szerkesztett óraterv és azokhoz kapcsolódó feladatlapok kaptak helyet. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Hallássérült fiatalok idegennyelv-tanulása Magyarországon

Raktári szám: 9789634090212
Borító ár
2 490 Ft
Aktuális online ár
1 992 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789634090212
Egyéb szerzőség
Kontráné Hegybíró Edit (szerk.);Csizér Kata (1971-) (szerk.);Piniel Katalin (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2015
Méret
148 o.
Kiadó
Tinta Kvk.
Cikkszám
3000248806
Alcím
zárótanulmányok és módszertan, óratervekkel
Sorozatcím
Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához ; 1419-6603 ; 175.

Darabszám
Teljes leírás
A siket és súlyosan nagyothalló diákok idegennyelv-tanulási motivációja, képzetei és stratégiai című, hazai viszonylatban úttörőnek számító OTKA-projekt záró kiadványa, Kontráné Hegybíró Edit, Csizér Nóra és Piniel Katalin szerkesztésében elsőként három tanulmányt közöl. Ezekben olyan témákról esik szó, mint a siket és nagyothalló diákok egyéni különbségeinek vizsgálata a nyelvtanulás folyamatában (a 14 és 19 év közötti diákok körében végzett kérdőíves kutatás statisztikai eredményei alapján), a speciális intézményekben tanuló fiatalok idegennyelv-tanulási tapasztalatai (a velük készített interjúkat felhasználva), valamint a hallássérültek idegennyelv-tanulásával kapcsolatos tanári vélemények. Két módszertani írás összefoglalja mindazt, "amit a hallássérültek nyelvtanárának tudni kell", a kötet végén pedig tíz rugalmasan szerkesztett óraterv és azokhoz kapcsolódó feladatlapok kaptak helyet. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"