Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
A nemzetközileg elismert német filozófus művészetfilozófiai kérdéseken tanakodik lendületes vonalakkal megrajzolt, könnyed, de annál összetettebb gondolati ívet követő filozófiai esszéiben. Hannes Böhringer esszéiben, művészetfilozófiai, esztétikai vizsgálódásaiban az egyszerűséget keresi, a kortárs művészeti alkotásban csak nehezen megragadható, efemer státusza miatt illékony semmit, vagy szinte semmit, melyek között az árnyalatokra figyelő gondolkodó maga is különbséget tesz. Olyan alkotók munkáit hozza közelebb, mint Gordon Matta-Clark, Georg Brecht és Andy Warhol, de érdemes még kiemelnünk Eva-Maria Schön Az aktív árnyék (1985) című alkotását is, amely szellemes, s korántsem tolakodó módon vonja be a mindenkori befogadót az újabb jelentések megalkotásába, társszerzővé egy új és rögtön eltűnő műalkotás létrehozásába. Böhringert ez a tovatűnő semmi, vagy majdnem semmi izgatja, szövegeiben a nyelvet faggatja leíró korlátairól, miközben próbálja nem túlírni, túlinterpretálni a semmit, azt szeretné megtartani eredeti formájában.
Böhringer, Hannes (1948-)

Az egyszerűség nyomában - Madisoni előadások

Borító ár
4 990 Ft
Aktuális online ár
3 743 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Böhringer, Hannes (1948-)
ISBN
9786158229715
Egyéb szerzőség
Tillmann J. A. (1957-) (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2023
Méret
94 o.
Kiadó
Equibrilyum
Cikkszám
3001081163
Alcím
madisoni előadások

Darabszám
Teljes leírás
A nemzetközileg elismert német filozófus művészetfilozófiai kérdéseken tanakodik lendületes vonalakkal megrajzolt, könnyed, de annál összetettebb gondolati ívet követő filozófiai esszéiben. Hannes Böhringer esszéiben, művészetfilozófiai, esztétikai vizsgálódásaiban az egyszerűséget keresi, a kortárs művészeti alkotásban csak nehezen megragadható, efemer státusza miatt illékony semmit, vagy szinte semmit, melyek között az árnyalatokra figyelő gondolkodó maga is különbséget tesz. Olyan alkotók munkáit hozza közelebb, mint Gordon Matta-Clark, Georg Brecht és Andy Warhol, de érdemes még kiemelnünk Eva-Maria Schön Az aktív árnyék (1985) című alkotását is, amely szellemes, s korántsem tolakodó módon vonja be a mindenkori befogadót az újabb jelentések megalkotásába, társszerzővé egy új és rögtön eltűnő műalkotás létrehozásába. Böhringert ez a tovatűnő semmi, vagy majdnem semmi izgatja, szövegeiben a nyelvet faggatja leíró korlátairól, miközben próbálja nem túlírni, túlinterpretálni a semmit, azt szeretné megtartani eredeti formájában.