Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
Teljes leírás
A Társadalmi ismeretek 5–6. tankönyv a 2012-es NAT alapján, az SNI-kerettanterv figyelembevételével az értelmileg akadályozott tanulók oktatásához készült. A tankönyv nem a hagyományos értelemben vett könyv formátumú, hanem – az érintett tanulócsoport sajátosságait figyelembe véve – dossziés szerkezetű, önálló lapokból álló kiadvány. Így kikerülhető a figyelem elterelődése, a finommotorika fejletlensége miatti lapozási nehézség. Előnye még ennek a formátumnak, hogy tetszőlegesen változtatható a tananyag sorrendje,a feldolgozandó témák mennyisége. Mivel az értelmileg akadályozott tanulók csoportjában jellemző a szórt képességstruktúra, az eltérő tudásszint, ezért a taneszköz elsősorban képekből, grafikákból, eseményképekből áll, és piktogramokkal jelzi az adott lapon elvégzendő feladatot. Mindezek ismeretében elmondható, hogy a taneszköz elsősorban ötleteket ad az élményszerű/élményszerző módszerekhasználatára játékötletekkel és kommunikációs helyzetek kínálatával. Ezek segítségével megvalósítható a tanulók cselekvésbe ágyazott ismeretszerzése. A tankönyvhöz igyekezett a szerző olyan feladattípusokat rendelni, amelyek eltérő körülmények között is megvalósíthatóak.

Társadalmi ismeretek 5-6. III. kötet

Raktári szám: OH-SNK-ALP56GY/III
Aktuális online ár
9 500 Ft
Termék részletes adatai
Kiadó
Oktatási Hivatal
Cikkszám
3001062067

Darabszám
Teljes leírás
A Társadalmi ismeretek 5–6. tankönyv a 2012-es NAT alapján, az SNI-kerettanterv figyelembevételével az értelmileg akadályozott tanulók oktatásához készült. A tankönyv nem a hagyományos értelemben vett könyv formátumú, hanem – az érintett tanulócsoport sajátosságait figyelembe véve – dossziés szerkezetű, önálló lapokból álló kiadvány. Így kikerülhető a figyelem elterelődése, a finommotorika fejletlensége miatti lapozási nehézség. Előnye még ennek a formátumnak, hogy tetszőlegesen változtatható a tananyag sorrendje,a feldolgozandó témák mennyisége. Mivel az értelmileg akadályozott tanulók csoportjában jellemző a szórt képességstruktúra, az eltérő tudásszint, ezért a taneszköz elsősorban képekből, grafikákból, eseményképekből áll, és piktogramokkal jelzi az adott lapon elvégzendő feladatot. Mindezek ismeretében elmondható, hogy a taneszköz elsősorban ötleteket ad az élményszerű/élményszerző módszerekhasználatára játékötletekkel és kommunikációs helyzetek kínálatával. Ezek segítségével megvalósítható a tanulók cselekvésbe ágyazott ismeretszerzése. A tankönyvhöz igyekezett a szerző olyan feladattípusokat rendelni, amelyek eltérő körülmények között is megvalósíthatóak.