Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
Turós Mátyás empirikus kutatását foglalja magában a jelen szakkönyv, amelyből a pedagógusok, a szülők és a neveléstudomány kutatói megismerhetik, hogy az összehasonlító nevelésieredmény-vizsgálatok alapján milyen különbségek mutathatók ki a többségi, a katolikus és a Waldorf-iskolák között. A szerző számos, nemzetközileg elfogadott és széles körben tesztelt modellt és mérési módot alkalmazott, melyek során nem a fenntartót vette alapul, hanem az iskolai modellt. Így esett a választása e három modellre, mivel ma Magyarországon ezen iskolatípusok és pedagógiai modellek között található - legalábbis elvben és saját hitvallásuk szerint - szignifikáns eltérés. Az előszót követően a szerző részletesen ismerteti a mérési folyamatokat és elveket, a meghatározó módszertant. A kiadvány hiánypótlónak tekinthető, mivel a tanulmányi eredmények tekintetében már számos mérés és kutatás született, viszont, hogy az egy egyes iskolák milyen attitűdformáló erővel bírnak, morálisan hogyan alakítják a gyermekeket, értékválasztási preferenciáit, s ez mennyiben korrelál a szülők elvárásaival, korábban még nem került átfogó vizsgálat alá.
Turós Mátyás

A többségi, a katolikus és a Waldorf-iskolák összehasonlító nevelésieredmény-vizsgálata

Borító ár
3 600 Ft
Aktuális online ár
2 700 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Turós Mátyás
ISBN
9789635564552
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2023
Méret
233 o.
Kiadó
Gondolat
Cikkszám
3001081610

Darabszám
Teljes leírás
Turós Mátyás empirikus kutatását foglalja magában a jelen szakkönyv, amelyből a pedagógusok, a szülők és a neveléstudomány kutatói megismerhetik, hogy az összehasonlító nevelésieredmény-vizsgálatok alapján milyen különbségek mutathatók ki a többségi, a katolikus és a Waldorf-iskolák között. A szerző számos, nemzetközileg elfogadott és széles körben tesztelt modellt és mérési módot alkalmazott, melyek során nem a fenntartót vette alapul, hanem az iskolai modellt. Így esett a választása e három modellre, mivel ma Magyarországon ezen iskolatípusok és pedagógiai modellek között található - legalábbis elvben és saját hitvallásuk szerint - szignifikáns eltérés. Az előszót követően a szerző részletesen ismerteti a mérési folyamatokat és elveket, a meghatározó módszertant. A kiadvány hiánypótlónak tekinthető, mivel a tanulmányi eredmények tekintetében már számos mérés és kutatás született, viszont, hogy az egy egyes iskolák milyen attitűdformáló erővel bírnak, morálisan hogyan alakítják a gyermekeket, értékválasztási preferenciáit, s ez mennyiben korrelál a szülők elvárásaival, korábban még nem került átfogó vizsgálat alá.