Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
10%
Teljes leírás
Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem egyetemi tanára öt tematikus egységből álló tanulmánykötetében (Filozófiai gyakorlatok; 20. századi rendhagyó Bildung-filozófiák; Problémaközpontú megközelítések; Keresztény indíttatású nevelésfilozófia; Szociálpedagógia) a kurrens nevelésfilozófiai diskurzusokhoz szeretett volna érdemben hozzászólni, illetve mivel hazánkban e filozófiai irányzat számos területe a nyugati, kiváltképp a német nevelésfilozófiai diskurzusokhoz és vizsgálódásokhoz képest jelentősen alulreprezentált státusszal bír, Sárkány Péter ezt a hiányt is pótolni szerette volna, vitára, értő dialógusra invitálva a tudományterület honi képviselőit. Ehhez mindenekelőtt a nevelésfilozófia fogalmi kérdéseit kellett alaposan tisztázni a vonatkozó szakirodalom fényében, számot vetve a nevelésfilozófia marxista örökségével, valamint azokkal az irányzatokkal, melyek politikai-ideológiai okokból nem tudtak komolyabb hatást kifejteni hazánkban.
Sárkány Péter (1969-)

Képzés és gondolkodás: Nevelésfilozófiai vázlatok

Borító ár
2 990 Ft
Aktuális online ár
2 691 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Sárkány Péter (1969-)
ISBN
9789636461836
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2024
Méret
190 o.
Kiadás pontos dátuma
2024.11.22
Kiadó
L'Harmattan
Cikkszám
3001090669
Alcím
nevelésfilozófiai vázlatok
Sorozatcím
Nevelésfilozófiai paradigmák ; 2732-0413

Darabszám
Teljes leírás
Az Eszterházy Károly Katolikus Egyetem egyetemi tanára öt tematikus egységből álló tanulmánykötetében (Filozófiai gyakorlatok; 20. századi rendhagyó Bildung-filozófiák; Problémaközpontú megközelítések; Keresztény indíttatású nevelésfilozófia; Szociálpedagógia) a kurrens nevelésfilozófiai diskurzusokhoz szeretett volna érdemben hozzászólni, illetve mivel hazánkban e filozófiai irányzat számos területe a nyugati, kiváltképp a német nevelésfilozófiai diskurzusokhoz és vizsgálódásokhoz képest jelentősen alulreprezentált státusszal bír, Sárkány Péter ezt a hiányt is pótolni szerette volna, vitára, értő dialógusra invitálva a tudományterület honi képviselőit. Ehhez mindenekelőtt a nevelésfilozófia fogalmi kérdéseit kellett alaposan tisztázni a vonatkozó szakirodalom fényében, számot vetve a nevelésfilozófia marxista örökségével, valamint azokkal az irányzatokkal, melyek politikai-ideológiai okokból nem tudtak komolyabb hatást kifejteni hazánkban.