Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
15%
Teljes leírás
Elsősorban könyvtárostanárok, de más pedagógusok pedagógiai munkáját is segítendő állította össze legújabb módszertani kézikönyvét a Könyvtárostanárok Egyesülete, mely a kiadó Információzz! De miért? könyvtárthasználati kézikönyvcsaládjához kapcsolódik. A Dömsödy Andrea és Tóth Viktória szerkesztésében megjelent kötet az információs műveltség fejlesztéséhez szolgál elméleti alapokkal és gyakorlati ötletekkel. Az iskolai könyvtár ugyanis az információszerzés egyik legfontosabb helyszíne az iskolában: gyakoriak az információs problémamegoldást igénylő feladatok, így a kiselőadások, házi dolgozatok, projektek, forrásalapú órák, tanulmányi versenyek, amelyekkel kapcsolatban a diákok (és felkészítő tanáraik is) a könyvtárban találják meg leginkább koncentrált formában a szükséges információkat.

Információztass! De hogyan? Módszertani kézikönyv az információs műveltség fejlesztéséhez (Kis KTE könyvek 13.)

Borító ár
4 500 Ft
Aktuális online ár
3 825 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9786158191432
Egyéb szerzőség
Dömsödy Andrea (1977-) (szerk.);Tóth Viktória (1978-) (szerk.);Könyvtárostanárok Egyesülete (közread.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2024
Méret
267 o.
Kiadó
KTE
Cikkszám
3001086327
Alcím
módszertani kézikönyv az információs műveltség fejlesztéséhez
Sorozatcím
Kis KTE könyvek ; 1788-4470 ; 13.

Darabszám
Teljes leírás
Elsősorban könyvtárostanárok, de más pedagógusok pedagógiai munkáját is segítendő állította össze legújabb módszertani kézikönyvét a Könyvtárostanárok Egyesülete, mely a kiadó Információzz! De miért? könyvtárthasználati kézikönyvcsaládjához kapcsolódik. A Dömsödy Andrea és Tóth Viktória szerkesztésében megjelent kötet az információs műveltség fejlesztéséhez szolgál elméleti alapokkal és gyakorlati ötletekkel. Az iskolai könyvtár ugyanis az információszerzés egyik legfontosabb helyszíne az iskolában: gyakoriak az információs problémamegoldást igénylő feladatok, így a kiselőadások, házi dolgozatok, projektek, forrásalapú órák, tanulmányi versenyek, amelyekkel kapcsolatban a diákok (és felkészítő tanáraik is) a könyvtárban találják meg leginkább koncentrált formában a szükséges információkat.