Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
10%
Teljes leírás
„A jövő iskolájának a mesterséges intelligenciát alkalmaznia kell, az emberi intelligenciát pedig megőriznie.” Ez a frappáns és lényeglátó mondat olvasható Gloviczki Zoltán könyvének borítóján. A holnapután iskolájában a szerző arra vállalkozik, hogy egyrészt részletesen ismertesse a jelen iskolájának (az általában vett európai iskoláról beszél mindig) problémáit, legyen szó a tanárhiányról, a bérekről, a módszerekről, a szülők és a diákok szerepéről, másrészt a gyorsan változó világot nem fenyegetésként, hanem megértésre váró, lehetőségekkel bíró hálózatként láttató szemléletet elfogadottabbá tegye. Az iskola Gloviczki szerint tehát nem a tudás konzerválásának, archiválásának intézménye kellene, hogy legyen, hanem a világgal folyamatosan dialogikus viszonyt ápoló rendszernek, amely felkészíti a diákokat, megőrzi a fontos, kulturálisan értékes emberi tényezőket, de kapcsolatot tud és akar létesíteni a metaverzummal is. A virtuális valóság(ok) körbevesz(nek) mindenkit, akár akarjuk, akár nem. A szerző nem a fanyalgók és kritikusok táborát erősíti, inkább megoldásokat keres, feltárja és bemutatja, hogy a jelenleg is elérhető mesterséges intelligenciák, a chatbotok miben tudják segíteni az oktatást, mennyiben tudják tehermentesíteni a tanárokat, s a diákokat hogyan lehetne tudatos internethasználóvá tenni.

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Gloviczki Zoltán (1968-)

A holnapután iskolája - Felkészülés az emberi jövőre

Borító ár
5 999 Ft
Kötött ár
5 399 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Gloviczki Zoltán (1968-)
ISBN
9789635725069
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2024
Egyéb információk
313 o.
Kiadás pontos dátuma
2024.11.09
Kiadó
Open Books
Cikkszám
3001089513
Alcím
felkészülés az emberi jövőre

Darabszám
Teljes leírás
„A jövő iskolájának a mesterséges intelligenciát alkalmaznia kell, az emberi intelligenciát pedig megőriznie.” Ez a frappáns és lényeglátó mondat olvasható Gloviczki Zoltán könyvének borítóján. A holnapután iskolájában a szerző arra vállalkozik, hogy egyrészt részletesen ismertesse a jelen iskolájának (az általában vett európai iskoláról beszél mindig) problémáit, legyen szó a tanárhiányról, a bérekről, a módszerekről, a szülők és a diákok szerepéről, másrészt a gyorsan változó világot nem fenyegetésként, hanem megértésre váró, lehetőségekkel bíró hálózatként láttató szemléletet elfogadottabbá tegye. Az iskola Gloviczki szerint tehát nem a tudás konzerválásának, archiválásának intézménye kellene, hogy legyen, hanem a világgal folyamatosan dialogikus viszonyt ápoló rendszernek, amely felkészíti a diákokat, megőrzi a fontos, kulturálisan értékes emberi tényezőket, de kapcsolatot tud és akar létesíteni a metaverzummal is. A virtuális valóság(ok) körbevesz(nek) mindenkit, akár akarjuk, akár nem. A szerző nem a fanyalgók és kritikusok táborát erősíti, inkább megoldásokat keres, feltárja és bemutatja, hogy a jelenleg is elérhető mesterséges intelligenciák, a chatbotok miben tudják segíteni az oktatást, mennyiben tudják tehermentesíteni a tanárokat, s a diákokat hogyan lehetne tudatos internethasználóvá tenni.