Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
Az úgynevezett "márkázás", vagy márkamenedzsment ma már alapvető területe a marketingnek. Arról van szó, hogyan célszerű felépíteni egy márkát, hogy az népszerű, eladható termék legyen, s hogy a termék és annak használói között hosszan tartó, összetett kapcsolat alakuljon ki. Ezen szakterülettel foglalkozik jelen, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet oktatói által írt, Bauer András és Kolos Krisztina által szerkesztett kötet. A könyv felépítésében az alapoktól a márkastratégiázáson keresztül az egyes alkalmazási lehetőségekig jut el. Az első, elméletibb jellegű rész ismerteti a márkázás alapjait: a márka (brand) fogalmát, a fogyasztó és a márka kapcsolatát (olyan érdekesen hangzó területeket, mint például a márkarománc), a márkák szociálpszichológiáját és a márkaértéket. A második, már gyakorlatiasabb főfejezet a márkaépítést tárgyalja, a márkázási és növekedési stratégiától a márkakommunikáción keresztül a szervezeti feladatokig. A harmadik rész külön fejezetekben az egyes iparági gyakorlatokat, illetve a legújabb trendeket mutatja be, a luxusmárkáktól a szolgáltatásmárkákon, a kereskedelmi, a high-tech vagy a politikai márkákon keresztül a desztinációk (például városok vagy országok) márkázásáig. Az utolsó egységben két esettanulmány kapott helyet. Az irodalomjegyzékkel, fogalomtárral és tárgymutatóval záródó kötet elsősorban szakemberek és szakirányú egyetemi hallgatók hasznos olvasmánya. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Márkamenedzsment

Borító ár
4 000 Ft
Aktuális online ár
3 800 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789630597449
Egyéb szerzőség
Bauer András (1952-) (szerk.);Kolos Krisztina (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2016
Méret
297 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3001020930
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
Az úgynevezett "márkázás", vagy márkamenedzsment ma már alapvető területe a marketingnek. Arról van szó, hogyan célszerű felépíteni egy márkát, hogy az népszerű, eladható termék legyen, s hogy a termék és annak használói között hosszan tartó, összetett kapcsolat alakuljon ki. Ezen szakterülettel foglalkozik jelen, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet oktatói által írt, Bauer András és Kolos Krisztina által szerkesztett kötet. A könyv felépítésében az alapoktól a márkastratégiázáson keresztül az egyes alkalmazási lehetőségekig jut el. Az első, elméletibb jellegű rész ismerteti a márkázás alapjait: a márka (brand) fogalmát, a fogyasztó és a márka kapcsolatát (olyan érdekesen hangzó területeket, mint például a márkarománc), a márkák szociálpszichológiáját és a márkaértéket. A második, már gyakorlatiasabb főfejezet a márkaépítést tárgyalja, a márkázási és növekedési stratégiától a márkakommunikáción keresztül a szervezeti feladatokig. A harmadik rész külön fejezetekben az egyes iparági gyakorlatokat, illetve a legújabb trendeket mutatja be, a luxusmárkáktól a szolgáltatásmárkákon, a kereskedelmi, a high-tech vagy a politikai márkákon keresztül a desztinációk (például városok vagy országok) márkázásáig. Az utolsó egységben két esettanulmány kapott helyet. Az irodalomjegyzékkel, fogalomtárral és tárgymutatóval záródó kötet elsősorban szakemberek és szakirányú egyetemi hallgatók hasznos olvasmánya. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"