Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
Teljes leírás
A huszonegyedik század tanárképzéséről és tanárairól szóló tanulmányokat foglal magába a Németh Nóra Veronika által szerkesztett kötet. Olyan témákról olvashatunk, mint a továbbképzés és a doktori képzés várható szerepe a tanári pályamodellben, a tanárok stílusvesztése a kilencvenes és a kétezres években, az informatikai pedagógus-továbbképzés, az IKT eszközök (vagyis az info-kommunikációs technológia) használata az oktatásban, az iskolás lányok zaklató viselkedése, oktatói szerepek a debreceni szakkollégiumokban, a tanárképzésben résztvevő hallgatók felsőoktatási életútja a középiskolától a tanári oklevélig, a tanárképzés kihívásai az anyanyelvi nevelés értelmezéseinek kontextusában vagy a szituatív tanulás szerepe a pedagógusok szakmai fejlődésében. Több írás is a romániai helyzettel foglalkozik: az ottani pedagógusképzéssel, a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésének megjelenítésével a román oktatáspolitikában vagy tanár szakos hallgatók elkötelezettségét befolyásoló tényezőkkel Partiumban. A tanulmányokat egyenként irodalomjegyzék zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Képzők és képzettek

Aktuális online ár
1 260 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9786155372155
Egyéb szerzőség
Németh Nóra Veronika (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2014
Méret
24 cm
Kiadó
Belvedere Meridionale
Cikkszám
3000234147
Alcím
pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól

Darabszám
Teljes leírás
A huszonegyedik század tanárképzéséről és tanárairól szóló tanulmányokat foglal magába a Németh Nóra Veronika által szerkesztett kötet. Olyan témákról olvashatunk, mint a továbbképzés és a doktori képzés várható szerepe a tanári pályamodellben, a tanárok stílusvesztése a kilencvenes és a kétezres években, az informatikai pedagógus-továbbképzés, az IKT eszközök (vagyis az info-kommunikációs technológia) használata az oktatásban, az iskolás lányok zaklató viselkedése, oktatói szerepek a debreceni szakkollégiumokban, a tanárképzésben résztvevő hallgatók felsőoktatási életútja a középiskolától a tanári oklevélig, a tanárképzés kihívásai az anyanyelvi nevelés értelmezéseinek kontextusában vagy a szituatív tanulás szerepe a pedagógusok szakmai fejlődésében. Több írás is a romániai helyzettel foglalkozik: az ottani pedagógusképzéssel, a pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésének megjelenítésével a román oktatáspolitikában vagy tanár szakos hallgatók elkötelezettségét befolyásoló tényezőkkel Partiumban. A tanulmányokat egyenként irodalomjegyzék zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"