Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
Teljes leírás
A magyar piacon bevált recepteket bemutató marketing esettanulmányokat tartalmaz jelen, Bernschütz Mária, Deés Szilvia és Kenéz András által szerkesztett kötet. A szerzők elsősorban az újdonságokra, a legfontosabb trendekre kívánják felhívni a figyelmet, és jól jelképezi mindezt a borítón található, Magyarországon viszonylag újnak számító technológia, az ún. QR-kód is (okostelefonokkal használható, különböző honlapokra irányító kétdimenziós vonalkód). Az írások rendkívül széles spektrumot vonultatnak fel. Olvashatunk a gyógyszertár-működtetés marketingaspektusairól, a vasúti kerékpárszállítás lehetőségeiről, a mobiltelefon-szolgáltatói piac kihívásairól, a magyarországi margarinpiac márkapolitikáiról, a bormarketingről, a gesztenyetermékek piacáról, a tökmagolaj piacra vezetésének stratégiai lehetőségeiről, a magyar termék mozgalomról, a falusi turizmus védjegyről, a bevásárlóközpontok versenyéről, a HVG Kiadó online üzleti kihívásairól, a zöldboltok elterjesztéséről, az Országos Mentőszolgálat Alapítvány forrásszerző marketingtevékenységéről vagy új webes szolgáltatások népszerűsítéséről. A kötetet a szerkesztők és a szerzők rövid életrajzai zárják. A kiadványhoz - QR-kódok segítségével - további hasznos anyagok kapcsolódnak a marketingeset.hu weboldalon. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

eset@marketing.edu - Marketing esettanulmányok

Aktuális online ár
1 820 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789630593830
Egyéb szerzőség
Bernschütz Mária (szerk.);Deés Szilvia (1974-) (szerk.);Kenéz András (szerk.);Gaál Zsuzsanna (ill.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2013
Méret
279 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3000221185
Alcím
kihívások és megoldások a magyar piacon
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
A magyar piacon bevált recepteket bemutató marketing esettanulmányokat tartalmaz jelen, Bernschütz Mária, Deés Szilvia és Kenéz András által szerkesztett kötet. A szerzők elsősorban az újdonságokra, a legfontosabb trendekre kívánják felhívni a figyelmet, és jól jelképezi mindezt a borítón található, Magyarországon viszonylag újnak számító technológia, az ún. QR-kód is (okostelefonokkal használható, különböző honlapokra irányító kétdimenziós vonalkód). Az írások rendkívül széles spektrumot vonultatnak fel. Olvashatunk a gyógyszertár-működtetés marketingaspektusairól, a vasúti kerékpárszállítás lehetőségeiről, a mobiltelefon-szolgáltatói piac kihívásairól, a magyarországi margarinpiac márkapolitikáiról, a bormarketingről, a gesztenyetermékek piacáról, a tökmagolaj piacra vezetésének stratégiai lehetőségeiről, a magyar termék mozgalomról, a falusi turizmus védjegyről, a bevásárlóközpontok versenyéről, a HVG Kiadó online üzleti kihívásairól, a zöldboltok elterjesztéséről, az Országos Mentőszolgálat Alapítvány forrásszerző marketingtevékenységéről vagy új webes szolgáltatások népszerűsítéséről. A kötetet a szerkesztők és a szerzők rövid életrajzai zárják. A kiadványhoz - QR-kódok segítségével - további hasznos anyagok kapcsolódnak a marketingeset.hu weboldalon. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"