Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
Nem kevesebb, mint "a tudásvágy megalapozása" a célja Körmöci Katalin óvodapedagógusnak, aki ennek érdekében egy speciális módszert is kidolgozott - ezt mutatja be jelen kötetében. Az első részben saját nevelésfilozófiai alapvetését fogalmazza meg, majd áttekinti, melyek az óvodás korú gyerekek legfontosabb testi-lelki szükségletei, s ebben milyen szerepet játszik a családi, illetve az óvodai környezet. A második szakasz témája a gyerekek szükségleteihez igazított óvodai tanulás, olyan kérdésekre kitérve, mint a kicsikben munkáló tudásvágy, a játék mint szükséglet, valamint az előző kettőhöz kalibrált tanulás-tanítás (tanulási motívumok, tanulás tartalma, metodikai igazodás). A harmadik - záró - részben esik szó az ezzel kapcsolatos társadalmi elvárásokról, a gyerekek jogairól és a pedagógus kötelességeiről, továbbá a gyermeki tanulási tevékenység szabadságáról. A mellékeltekkel záruló kiadvány óvodapedagógiai szakkönyv, beszerzése ennek tükrében ajánlható a szakgyűjtemények számára. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Körmöci Katalin (1948-2021)

A gyermek szükségleteire épített tanulás az óvodában

Borító ár
2 880 Ft
Aktuális online ár
2 160 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Körmöci Katalin (1948-2021)
ISBN
9786155278365
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2019
Méret
222 o.
Kiadó
Flaccus
Cikkszám
3001042523

Darabszám
Teljes leírás
Nem kevesebb, mint "a tudásvágy megalapozása" a célja Körmöci Katalin óvodapedagógusnak, aki ennek érdekében egy speciális módszert is kidolgozott - ezt mutatja be jelen kötetében. Az első részben saját nevelésfilozófiai alapvetését fogalmazza meg, majd áttekinti, melyek az óvodás korú gyerekek legfontosabb testi-lelki szükségletei, s ebben milyen szerepet játszik a családi, illetve az óvodai környezet. A második szakasz témája a gyerekek szükségleteihez igazított óvodai tanulás, olyan kérdésekre kitérve, mint a kicsikben munkáló tudásvágy, a játék mint szükséglet, valamint az előző kettőhöz kalibrált tanulás-tanítás (tanulási motívumok, tanulás tartalma, metodikai igazodás). A harmadik - záró - részben esik szó az ezzel kapcsolatos társadalmi elvárásokról, a gyerekek jogairól és a pedagógus kötelességeiről, továbbá a gyermeki tanulási tevékenység szabadságáról. A mellékeltekkel záruló kiadvány óvodapedagógiai szakkönyv, beszerzése ennek tükrében ajánlható a szakgyűjtemények számára. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"