Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
23%
Teljes leírás
A reklámszakmában igazi alapműnek, valóságos klasszikusnak számít a neves amerikai reklámszakember, a világ négy legnagyobb reklámügynöksége közül az Ogilvy & Mather cégnek alapítójának, David Ogilvynek a könyve, aki reklámról szóló gondolatait és szakmai tudásának legjavát osztotta meg az olvasóval (legutóbb: 200616189). Ennek nyíltan vállalt parafrázisa Miles Young - Ogilvy cége igazgatótanácsának jelenlegi tagja - szakkönyve, aki Ogilvy egykori tanításait "digitalizálja" - vagyis átfogalmazza, átértelmezi úgy, hogy érvényesek legyenek a digitális-virtuális valóság uralta jelenkorban is.

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Young, Miles (1954-)

Ogilvy a reklámról a digitális korban

Borító ár
7 500 Ft
Aktuális online ár
5 775 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Young, Miles (1954-)
ISBN
9789630992640
Egyéb szerzőség
Nimila Zsolt (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2018
Méret
288 p. : ill., főként színes ; 26 cm
Kiadó
Kossuth
Cikkszám
3001036042

Darabszám
Teljes leírás
A reklámszakmában igazi alapműnek, valóságos klasszikusnak számít a neves amerikai reklámszakember, a világ négy legnagyobb reklámügynöksége közül az Ogilvy & Mather cégnek alapítójának, David Ogilvynek a könyve, aki reklámról szóló gondolatait és szakmai tudásának legjavát osztotta meg az olvasóval (legutóbb: 200616189). Ennek nyíltan vállalt parafrázisa Miles Young - Ogilvy cége igazgatótanácsának jelenlegi tagja - szakkönyve, aki Ogilvy egykori tanításait "digitalizálja" - vagyis átfogalmazza, átértelmezi úgy, hogy érvényesek legyenek a digitális-virtuális valóság uralta jelenkorban is.