Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
Az elmúlt időszak oktatási-nevelési szemléletének, illetve konkrétan a tanrendi, tantárgyi változásoknak köszönhetően a testnevelés helye jelentősen megváltozott a korábbiakhoz képest: a mindennapos tornaórák okán fontossági sorrendben mindenképp előbbre lépett. Ez természetesen újfajta szakmai elvárások elé állítja a testnevelő tanárokat, akiknek igazodniuk kell mindehhez. Elsősorban az ő munkájukat, elméleti felkészülésüket hivatott segíteni a jelen szakkönyv, amelynek szerzője egyrészt összegzi a testnevelésben bekövetkezett tantervelméleti szemléletváltás folyamatát a rendszerváltástól napjainkig, másrészt szinkronizálja a tantervelméletet a sporttudomány elméleti és praktikus részével. A kötet első részében kerülnek definiálásra az alapfogalmak, amit a testnevelési tantervek történeti áttekintése követ 1990-ig bezárólag. A folytatásban esik szó a testnevelés tartalmi korszerűsítéséről nemzetközi szinten, az ellenőrzés és értékelés korszerű szemléletéről, a testnevelés helyéről és szerepéről a rendszerváltozás utáni tantervekben, a tantervelméleti konklúziókról, illetve a 11-18 éves tanulók testnevelés iránti affektivitását vizsgáló kutatás eredményeiről. Az utolsó fejezet témája a testnevelés tantervének optimalizásáli lehetősége, amit a hivatkozásjegyzék, és a szerző témához kapcsolódó közleményeinek és előadásainak a felsorolása zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Hamar Pál

A testnevelés tantervelmélete

Raktári szám: 9789639955691
Borító ár
2 520 Ft
Aktuális online ár
2 016 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Hamar Pál
ISBN
9789639955691
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2016
Méret
24 cm
Kiadó
Eötvös J. Kvk.
Cikkszám
3000255019

Darabszám
Teljes leírás
Az elmúlt időszak oktatási-nevelési szemléletének, illetve konkrétan a tanrendi, tantárgyi változásoknak köszönhetően a testnevelés helye jelentősen megváltozott a korábbiakhoz képest: a mindennapos tornaórák okán fontossági sorrendben mindenképp előbbre lépett. Ez természetesen újfajta szakmai elvárások elé állítja a testnevelő tanárokat, akiknek igazodniuk kell mindehhez. Elsősorban az ő munkájukat, elméleti felkészülésüket hivatott segíteni a jelen szakkönyv, amelynek szerzője egyrészt összegzi a testnevelésben bekövetkezett tantervelméleti szemléletváltás folyamatát a rendszerváltástól napjainkig, másrészt szinkronizálja a tantervelméletet a sporttudomány elméleti és praktikus részével. A kötet első részében kerülnek definiálásra az alapfogalmak, amit a testnevelési tantervek történeti áttekintése követ 1990-ig bezárólag. A folytatásban esik szó a testnevelés tartalmi korszerűsítéséről nemzetközi szinten, az ellenőrzés és értékelés korszerű szemléletéről, a testnevelés helyéről és szerepéről a rendszerváltozás utáni tantervekben, a tantervelméleti konklúziókról, illetve a 11-18 éves tanulók testnevelés iránti affektivitását vizsgáló kutatás eredményeiről. Az utolsó fejezet témája a testnevelés tantervének optimalizásáli lehetősége, amit a hivatkozásjegyzék, és a szerző témához kapcsolódó közleményeinek és előadásainak a felsorolása zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"