Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
Az utóbbi évtizedekben a vezetéstudomány jelentősen differenciálódott, lefedve a vállalatok működésének egyes részterületeit, mint például a humán erőforrás menedzsment, a válságmenedzsment vagy a tudásmenedzsment. Az új menedzsment területek között sajátos helyet foglal el a kommunikációmenedzsment. Sajátossága abban rejlik, hogy nem egy probléma (válság, krízis) vagy érték (tehetség, tudás) kezelésére koncentrál, hanem valamennyi jelenség, folyamat kezelésének eszköze. A témával kapcsolatos kutatásokat összefogó MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Kommunikációmenedzsment Munkabizottsága elmúlt években rendezett konferencián elhangzott előadások szerkesztett változatait foglalja magába a most megjelent kötet. A szerkesztők öt tartalmi egységbe (A válság hatása a vállalati kommunikációra; A kis- és középvállalatok kommunikációja; A lokális és a globális szempont a szervezeti kommunikációmenedzsmentben; Vállalati kommunikációmenedzsment szoft értékek: tehetség - tudás - tisztesség; A gyakorlat műhelyéből) rendezték az írásokat. Olyan témákról esik szó egyebek mellett, mint a 2011-es hármas japán természeti katasztrófa kommunikációs tanulságai, válságkommunikációs igények válságszakaszok szerint, a tanácsadók és a coachok kommunikációs kihívásai a 21. században, kis- és középvállalati alkalmazottak kommunikációs sajátosságai nemzetközi kontextusban, az észak-magyarországi régió vállalatainak interkulturális kommunikációja, a CSR tevékenység kommunikációja a kkv marketingben vagy a nemzetközi szakkiállítások jelentősége a vállalatok nemzetközi kommunikációjában. A kötetet a szerzők rövid életrajzai zárják. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Vállalati kommunikációmenedzsment

Borító ár
3 600 Ft
Aktuális online ár
2 880 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789634142676
Egyéb szerzőség
Borgulya Istvánné (1947-) (szerk.);Konczosné Szombathelyi Márta (szerk.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2017
Méret
339 o.
Kiadó
KRE
Cikkszám
3001024523
Alcím
tanulmánykötet
Sorozatcím
Károli könyvek. Tanulmánykötet ; 2062-9850

Darabszám
Teljes leírás
Az utóbbi évtizedekben a vezetéstudomány jelentősen differenciálódott, lefedve a vállalatok működésének egyes részterületeit, mint például a humán erőforrás menedzsment, a válságmenedzsment vagy a tudásmenedzsment. Az új menedzsment területek között sajátos helyet foglal el a kommunikációmenedzsment. Sajátossága abban rejlik, hogy nem egy probléma (válság, krízis) vagy érték (tehetség, tudás) kezelésére koncentrál, hanem valamennyi jelenség, folyamat kezelésének eszköze. A témával kapcsolatos kutatásokat összefogó MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Kommunikációmenedzsment Munkabizottsága elmúlt években rendezett konferencián elhangzott előadások szerkesztett változatait foglalja magába a most megjelent kötet. A szerkesztők öt tartalmi egységbe (A válság hatása a vállalati kommunikációra; A kis- és középvállalatok kommunikációja; A lokális és a globális szempont a szervezeti kommunikációmenedzsmentben; Vállalati kommunikációmenedzsment szoft értékek: tehetség - tudás - tisztesség; A gyakorlat műhelyéből) rendezték az írásokat. Olyan témákról esik szó egyebek mellett, mint a 2011-es hármas japán természeti katasztrófa kommunikációs tanulságai, válságkommunikációs igények válságszakaszok szerint, a tanácsadók és a coachok kommunikációs kihívásai a 21. században, kis- és középvállalati alkalmazottak kommunikációs sajátosságai nemzetközi kontextusban, az észak-magyarországi régió vállalatainak interkulturális kommunikációja, a CSR tevékenység kommunikációja a kkv marketingben vagy a nemzetközi szakkiállítások jelentősége a vállalatok nemzetközi kommunikációjában. A kötetet a szerzők rövid életrajzai zárják. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"