Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
Napjainkban tudományos ülések, cikkek, médiamegjelenések tucatjai szólnak a PISA eredményekről, a magyar iskolarendszer sajátosságairól/visszásságairól, vagyis elsősorban az oktatás, szűkebben véve az iskola világáról, miközben alig esik szó a posztmodern társadalomban kibővülő tanulási terekről, az információs társadalom kínálta lehetőségekről és veszélyekről, a szocializációs-nevelési terek újragondolásának szükségességéről. A volt Pallasz Athéné Egyetem (ma már: Bolyai János Egyetem) Iuvenis Ifjúságszakmai Műhelye által megjelentetett kötet a hagyományos oktatástól távoli, ám a tanulás fogalmához legalább olyan közelálló területeket igyekszik bemutatni, mindezt a szociálpedagógia hagyományait őrző, de megújított, kiterjesztett narratívával. A tizenkilenc tanulmány olyan témákat érint egyebek mellett, mint a szociálpedagógiai gondolat létjogosultsága napjainkban, a pedagógusok és a szociális szakemberek közötti együttműködés lehetőségei, a szociálpedagógia és a minőségbiztosítás, digitális világ és a szociálpedagógia, pedagógusok, szociálpedagógusok és ifjúságsegítők a képzések rendszerében, a táborozás pedagógiai metodikája lengyel példák alapján, a gyermekvédelem kihívásai, vagy a mai fiatalok jövőképe. A kötet végén a szerzők rövid életrajzát olvashatjuk. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Tizenkilencre lapot? - Szociálpedagógia a XXI. században

Borító ár
4 998 Ft
Aktuális online ár
3 749 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9786155192548
Egyéb szerzőség
Nagy Ádám (1972-) (szerk.);Pallasz Athéné Egyetem. Pedagógusképző Kar. Iuvenis Ifjúságszakmai Műhely (Kecskemét) (közread.);Az Ifjúságügy Szakértőinek Társasága Alapítvány (közread.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2017
Méret
24 cm
Kiadó
PAE Iuvenis Ifjúságszakmai Műhely
Cikkszám
3001032344
Alcím
szociálpedagógia a XXI. században

Darabszám
Teljes leírás
Napjainkban tudományos ülések, cikkek, médiamegjelenések tucatjai szólnak a PISA eredményekről, a magyar iskolarendszer sajátosságairól/visszásságairól, vagyis elsősorban az oktatás, szűkebben véve az iskola világáról, miközben alig esik szó a posztmodern társadalomban kibővülő tanulási terekről, az információs társadalom kínálta lehetőségekről és veszélyekről, a szocializációs-nevelési terek újragondolásának szükségességéről. A volt Pallasz Athéné Egyetem (ma már: Bolyai János Egyetem) Iuvenis Ifjúságszakmai Műhelye által megjelentetett kötet a hagyományos oktatástól távoli, ám a tanulás fogalmához legalább olyan közelálló területeket igyekszik bemutatni, mindezt a szociálpedagógia hagyományait őrző, de megújított, kiterjesztett narratívával. A tizenkilenc tanulmány olyan témákat érint egyebek mellett, mint a szociálpedagógiai gondolat létjogosultsága napjainkban, a pedagógusok és a szociális szakemberek közötti együttműködés lehetőségei, a szociálpedagógia és a minőségbiztosítás, digitális világ és a szociálpedagógia, pedagógusok, szociálpedagógusok és ifjúságsegítők a képzések rendszerében, a táborozás pedagógiai metodikája lengyel példák alapján, a gyermekvédelem kihívásai, vagy a mai fiatalok jövőképe. A kötet végén a szerzők rövid életrajzát olvashatjuk. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"