Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
21%
Teljes leírás
A Jeff Bezos név valószínűleg nem sok magyarnak mond valamit. Pedig 1999-ben a Time magazin az Év Emberének választotta. Akkor még Cadabra.com névre hallgató cégét 1994-ben alapította, a saját seattle-i garázsában. A később Amazon.com-ra átkeresztelt, immár húsz éve működő webáruház azóta hatalmas utat járt be, és napjainkra az egyik legnagyobbnak számít világszerte. Egy hasonlattal élve olyan forradalmi mértékben alakította át a könyvkereskedelmet, mint annak idején a futószalag a gyártási módszereket. Kezdetben csak könyveket forgalmazott, mára már DVD-ket, zenei CD-ket, e-könyveket, számítógépes programokat, komputer- és videojátékokat, elektromos berendezéseket, ruházati cikkeket, bútorokat, ételt és még sok mást is. A cégnek tavaly 61 milliárd dolláros bevétele volt (ez közel 100 százalékos változás 2008-hoz képest), és világszerte több mint kilencvenezer embernek ad munkát. Jeff Bezos és a cég történetét, vállalati kultúráját mutatja be Brad Stone kötete. Megtudhatjuk, hogyan lett viszonylag gyorsan, 2001-re a cég nyereséges, és a szerző számos olyan kulisszatitkot is elárul, amelyek eddig szigorúan őrzött információk voltak, ám a cég volt alkalmazottai megosztották vele. A napjaink világgazdaságának megértését is elősegítő kötet jegyzetekkel és mutatóval zárul. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Stone, Brad (1971-)

Minden eladó - Jeff Bezos és az AMAZON kora

Borító ár
4 200 Ft
Aktuális online ár
3 318 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Stone, Brad (1971-)
ISBN
9789633041970
Egyéb szerzőség
Dufka Hajnalka (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2016
Méret
399 o. [8] t. : ill., főként színes ; 24 cm
Kiadó
HVG Kv.
Cikkszám
3001024199
Alcím
Jeff Bezos és az Amazon kora

Darabszám
Teljes leírás
A Jeff Bezos név valószínűleg nem sok magyarnak mond valamit. Pedig 1999-ben a Time magazin az Év Emberének választotta. Akkor még Cadabra.com névre hallgató cégét 1994-ben alapította, a saját seattle-i garázsában. A később Amazon.com-ra átkeresztelt, immár húsz éve működő webáruház azóta hatalmas utat járt be, és napjainkra az egyik legnagyobbnak számít világszerte. Egy hasonlattal élve olyan forradalmi mértékben alakította át a könyvkereskedelmet, mint annak idején a futószalag a gyártási módszereket. Kezdetben csak könyveket forgalmazott, mára már DVD-ket, zenei CD-ket, e-könyveket, számítógépes programokat, komputer- és videojátékokat, elektromos berendezéseket, ruházati cikkeket, bútorokat, ételt és még sok mást is. A cégnek tavaly 61 milliárd dolláros bevétele volt (ez közel 100 százalékos változás 2008-hoz képest), és világszerte több mint kilencvenezer embernek ad munkát. Jeff Bezos és a cég történetét, vállalati kultúráját mutatja be Brad Stone kötete. Megtudhatjuk, hogyan lett viszonylag gyorsan, 2001-re a cég nyereséges, és a szerző számos olyan kulisszatitkot is elárul, amelyek eddig szigorúan őrzött információk voltak, ám a cég volt alkalmazottai megosztották vele. A napjaink világgazdaságának megértését is elősegítő kötet jegyzetekkel és mutatóval zárul. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"