Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
A marketingtudomány egy speciális területének, az egészségüggyel foglalkozó szakágnak az elméleti alapjait és legfontosabb gyakorlati tudnivalóit összegzi a szerző művében. A bevezető után a marketing egészségügyben játszott szerepéről ír, majd bemutatja az egészségügyet mint szolgáltatást, definiálja a páciens szerepét, elemzi az egészségügyi marketinget mint menedzsmentkoncepciót, valamint vázolja az értéklánc marketingszempontú megközelítését. A szakkönyv második felének témája az egészségügyi piackutatás, a marketingmix az egészségügyben, a betegelégedettség mérése és a páciensek egészségüggyel kapcsolatos jellemző magatartása. Az utolsó részben három példaértékű esettanulmány kapott helyet. A kötetet irodalomjegyzék zárja.

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Simon Judit (1951-)

Marketing az egészségügyben

Raktári szám: 9789630588669
Borító ár
2 000 Ft
Aktuális online ár
1 900 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Simon Judit (1951-)
ISBN
9789630588669
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2015
Méret
387 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3000172191
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
A marketingtudomány egy speciális területének, az egészségüggyel foglalkozó szakágnak az elméleti alapjait és legfontosabb gyakorlati tudnivalóit összegzi a szerző művében. A bevezető után a marketing egészségügyben játszott szerepéről ír, majd bemutatja az egészségügyet mint szolgáltatást, definiálja a páciens szerepét, elemzi az egészségügyi marketinget mint menedzsmentkoncepciót, valamint vázolja az értéklánc marketingszempontú megközelítését. A szakkönyv második felének témája az egészségügyi piackutatás, a marketingmix az egészségügyben, a betegelégedettség mérése és a páciensek egészségüggyel kapcsolatos jellemző magatartása. Az utolsó részben három példaértékű esettanulmány kapott helyet. A kötetet irodalomjegyzék zárja.