Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
23%
Teljes leírás
A szerzőpáros azzal a jelenséggel foglalkozik, hogy milyen tényezők mentén dől el, hogy egy bizonyos termék - sokszor függetlenül annak hasznosságától és minőségétől - divatos tömegtermék lesz, vagy egyszerűen eltűnik a süllyesztőben. Minden cég álma az "ellenállhatatlan termék", beleértve a netes alkalmazásokat is; hogy miként lehet ezt megvalósítani, ezt fogalmazza meg az ún. horogmodell, amelyet részletesen bemutatnak ebben a kötetben. A lényeg, hogy "összekötik a felhasználó problémáját a vállalat megoldásával, és mindezt elég gyakran teszik ahhoz, hogy új szokást alakítsanak ki". Ezen azonban jóval túlmutat egy-egy ilyen sikeres termék hatása: mivel befolyásolják döntéseinket, cselekedeteinket, ezért képesek alakítani személyiségünket is. Az ezt akkumuláló tényezőkkel egy-egy rész keretei között foglalkoznak a szerzők, így mutatva be részletesen a hatásmechanizmust. Fejezetenként kifejtve olvashatunk tehát a "triggerről", azaz a viselkedést kiváltó tényezőről; az ezt követő tipikus cselekvésről, amely nem más, mint jutalom reményében tett viselkedésforma; a jutalomról, amely a vágyakat előidéző visszacsatolási ciklus elengedhetetlen része; valamint a befektetésről, ami nem más, mint annak a reménye, hogy a delikvens újra és újra átmegy majd a "horogcikluson". A modell működését esettanulmány szemlélteti, az utolsó részben pedig a szokástesztelés módszere kerül bemutatásra. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Eyal, Nir (1980-)

Hooked - Horogra akasztva

Borító ár
2 890 Ft
Aktuális online ár
2 225 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Eyal, Nir (1980-)
ISBN
9789632914381
Egyéb szerzőség
Hidy Gábor (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2020
Méret
222 o.
Kiadó
Bioenergetic
Cikkszám
3001056597
Alcím
horogra akasztva hogyan fejlessz szokásformáló termékeket

Darabszám
Teljes leírás
A szerzőpáros azzal a jelenséggel foglalkozik, hogy milyen tényezők mentén dől el, hogy egy bizonyos termék - sokszor függetlenül annak hasznosságától és minőségétől - divatos tömegtermék lesz, vagy egyszerűen eltűnik a süllyesztőben. Minden cég álma az "ellenállhatatlan termék", beleértve a netes alkalmazásokat is; hogy miként lehet ezt megvalósítani, ezt fogalmazza meg az ún. horogmodell, amelyet részletesen bemutatnak ebben a kötetben. A lényeg, hogy "összekötik a felhasználó problémáját a vállalat megoldásával, és mindezt elég gyakran teszik ahhoz, hogy új szokást alakítsanak ki". Ezen azonban jóval túlmutat egy-egy ilyen sikeres termék hatása: mivel befolyásolják döntéseinket, cselekedeteinket, ezért képesek alakítani személyiségünket is. Az ezt akkumuláló tényezőkkel egy-egy rész keretei között foglalkoznak a szerzők, így mutatva be részletesen a hatásmechanizmust. Fejezetenként kifejtve olvashatunk tehát a "triggerről", azaz a viselkedést kiváltó tényezőről; az ezt követő tipikus cselekvésről, amely nem más, mint jutalom reményében tett viselkedésforma; a jutalomról, amely a vágyakat előidéző visszacsatolási ciklus elengedhetetlen része; valamint a befektetésről, ami nem más, mint annak a reménye, hogy a delikvens újra és újra átmegy majd a "horogcikluson". A modell működését esettanulmány szemlélteti, az utolsó részben pedig a szokástesztelés módszere kerül bemutatásra. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"