Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
Balázs László szerkesztésében jelent meg A kommunikáció oktatása név alatt futó sorozat tizenötödik kötete. A tanulmánykötet a kommunikáció oktatásában vizsgálja a fenntarthatóság kérdését. A Hungarovox Kiadó gondozásában napvilágot látott gyűjteményes munka négy nagyobb egységen keresztül mutatja be a releváns kutatási eredményeken alapuló tanulmányokat. Az első blokkban az elvi-elméleti megközelítésekről olvashatunk, melyek – többek között – a tanulási folyamat tervezésénél egyre fontosabbá váló transzmediális kérdésekkel vetnek számot, bemutatják a digitális kultúra kihívásait, valamint felhívják az olvasók, valamint a pedagógusok figyelmét arra, hogy az információs műveltség milyen fontos is lehet az oktatási rendszerben a fenntarthatóság letéteményeseként.

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Fenntarthatóság a kommunikáció oktatásában

Borító ár
2 500 Ft
Aktuális online ár
2 000 Ft
Termék részletes adatai
ISBN
9789635341711, 9789635341719
Egyéb szerzőség
Balázs László (1983-) (szerk.);Varga Gyula, H. (1947-) (szerk.);Eszterházy Károly Főiskola. Bölcsészettudományi Kar. Alkalmazott Kommunikációtudományi Tanszék (Eger) (közread.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2023
Méret
229 o.
Kiadó
Hungarovox
Cikkszám
3001080544
Sorozatcím
A kommunikáció oktatása ; 2062-8504 ; 15.

Darabszám
Teljes leírás
Balázs László szerkesztésében jelent meg A kommunikáció oktatása név alatt futó sorozat tizenötödik kötete. A tanulmánykötet a kommunikáció oktatásában vizsgálja a fenntarthatóság kérdését. A Hungarovox Kiadó gondozásában napvilágot látott gyűjteményes munka négy nagyobb egységen keresztül mutatja be a releváns kutatási eredményeken alapuló tanulmányokat. Az első blokkban az elvi-elméleti megközelítésekről olvashatunk, melyek – többek között – a tanulási folyamat tervezésénél egyre fontosabbá váló transzmediális kérdésekkel vetnek számot, bemutatják a digitális kultúra kihívásait, valamint felhívják az olvasók, valamint a pedagógusok figyelmét arra, hogy az információs műveltség milyen fontos is lehet az oktatási rendszerben a fenntarthatóság letéteményeseként.