Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
Szakirányú felsőoktatásban a tárgyat hallgató diákoknak és ismereteik felfrissítésére vágyó, praktizáló marketingszakembereknek ajánlja művét a szerző, amely a bolognai rendszerű hazai képzés kritériumai szerint összeállított egyetemi, főiskolai tankönyvnek készült. A munkában - ahogy az a címből is kiderül - a szerző a fogyasztói magatartás témakörét járja körül, a témával kapcsolatos legfontosabb ismeretanyagot összegezve. Elsőként a kultúra és a fogyasztó magatartás, majd a társadalmi rétegződés és életstílus, referenciacsoportok és csoportbefolyás, valamint a család és háztartás kölcsönhatásait, összefüggéseit vizsgálja. Ezután olyan kérdésekről olvashatunk még mint a percepció fogalma, a különféle tanulási elméletek, a motiváció és személyiség, az attitűd, illetve a vásárlási döntési folyamat. A kiadványban grafikonok, táblázatok és fekete-fehér szemléltető fotók egészítik ki a szöveget. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Hofmeister-Tóth Ágnes

A fogyasztói magatartás alapjai

Raktári szám: 9789630595322
Borító ár
5 500 Ft
Aktuális online ár
5 225 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Hofmeister-Tóth Ágnes
ISBN
9789630595322
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2014
Méret
300 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3000237975
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
Szakirányú felsőoktatásban a tárgyat hallgató diákoknak és ismereteik felfrissítésére vágyó, praktizáló marketingszakembereknek ajánlja művét a szerző, amely a bolognai rendszerű hazai képzés kritériumai szerint összeállított egyetemi, főiskolai tankönyvnek készült. A munkában - ahogy az a címből is kiderül - a szerző a fogyasztói magatartás témakörét járja körül, a témával kapcsolatos legfontosabb ismeretanyagot összegezve. Elsőként a kultúra és a fogyasztó magatartás, majd a társadalmi rétegződés és életstílus, referenciacsoportok és csoportbefolyás, valamint a család és háztartás kölcsönhatásait, összefüggéseit vizsgálja. Ezután olyan kérdésekről olvashatunk még mint a percepció fogalma, a különféle tanulási elméletek, a motiváció és személyiség, az attitűd, illetve a vásárlási döntési folyamat. A kiadványban grafikonok, táblázatok és fekete-fehér szemléltető fotók egészítik ki a szöveget. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"