Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
Talán a matematika az a tantárgy, amelyik leginkább megosztja a nebulókat, hisz akik idegenkednek tőle, bénult riadalommal szemlélik az egyszerűbb példákat is, akiknek meg van érzékük hozzá, könnyed játékossággal lavíroznak a legbonyolultabb számlabirintusokban is. A helyzetet ráadásul tovább bonyolítja, hogy a két tábor értetlen idegenkedéssel szemléli egymást, tetemes távolságból. Mit tehet ilyenkor egy pedagógus? A szerző számos ötlettel járul hozzá a matektanítás sikeresebbé tételéhez. Műve első felének témája az emberi gondolkodási szisztémák feltárása a matematika elsajátítása közben: a fogalomalkotás és a szimbólumok megértésének folyamata, az intuitív és reflektív intelligencia, a képzetek, illetve a tanulást befolyásoló interperszonális és érzelmi tényezők. A kötet második része tulajdonképpen egy speciális matektankönyv az előző pszichológiai megállapításokból leszűrt tanulságok alapján összeállítva. Ezen belül olyan témákkal foglalkozik egyebek közt, mint a számok elnevezése, a problémamegoldás folyamata vagy a leképezés. A tömör, olvasmányos, laikusok számára is könnyen követhető szöveget számos példa és szemléltető ábrák egészítik ki.

Skemp, Richard R.

A matematikatanulás pszichológiája

Borító ár
2 500 Ft
Aktuális online ár
2 000 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Skemp, Richard R.
ISBN
963-86450-6-7, 9799638645066
Egyéb szerzőség
Klein Sándor (1941-) (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2005
Méret
415 o.
Kiadó
Edge 2000 K.
Cikkszám
3000082761
Sorozatcím
Segítünk, ha lehet ; 1418-6586

Darabszám
Teljes leírás
Talán a matematika az a tantárgy, amelyik leginkább megosztja a nebulókat, hisz akik idegenkednek tőle, bénult riadalommal szemlélik az egyszerűbb példákat is, akiknek meg van érzékük hozzá, könnyed játékossággal lavíroznak a legbonyolultabb számlabirintusokban is. A helyzetet ráadásul tovább bonyolítja, hogy a két tábor értetlen idegenkedéssel szemléli egymást, tetemes távolságból. Mit tehet ilyenkor egy pedagógus? A szerző számos ötlettel járul hozzá a matektanítás sikeresebbé tételéhez. Műve első felének témája az emberi gondolkodási szisztémák feltárása a matematika elsajátítása közben: a fogalomalkotás és a szimbólumok megértésének folyamata, az intuitív és reflektív intelligencia, a képzetek, illetve a tanulást befolyásoló interperszonális és érzelmi tényezők. A kötet második része tulajdonképpen egy speciális matektankönyv az előző pszichológiai megállapításokból leszűrt tanulságok alapján összeállítva. Ezen belül olyan témákkal foglalkozik egyebek közt, mint a számok elnevezése, a problémamegoldás folyamata vagy a leképezés. A tömör, olvasmányos, laikusok számára is könnyen követhető szöveget számos példa és szemléltető ábrák egészítik ki.