Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
21%
Teljes leírás
Milyen apró tettekkel érhetjük el céljainkat? - olvashatjuk jelen, Steve J. Martin, Noah J. Goldstein és Robert B. Cialdini által írt tanácsadó kötet alcímét. A meggyőzés tudományáról, az ún. befolyásolás-pszichológiáról van szó, amely amellett, hogy finom, észrevétlen és nem mellékesen etikus lépésekből állnak össze, nem igényelnek különösebb idő-, energia- és pénzbefektetést, hatásuk ugyanakkor óriási: segítségükkel jobb megítélésre, kiváló kapcsolatokra, sőt sokkal nagyobb anyagi haszonra tehetünk szert. 52 ilyen apró módszert mutat be a kötet, egy-egy hatásos kérdéssel indítva. Milyen apróság veheti rá az embereket, hogy időben befizessék az adójukat? Hogyan fordíthatjuk saját hasznunkra a nevek erejét? Mivel vehetjük rá az embereket, hogy tartsák magukat a megbeszélt találkozókhoz? Miféle kis változtatással növelhetjük a dolgozók hatékonyságát? Hogyan motiválják az embereket terveik megvalósításában a forgatókönyvek? Miféle kis változtatással tarthatjuk ébren ügyfeleink érdeklődését? Hogyan válaszuk meg a tárgyalások helyszínét? Milyen előnyökkel járnak a kölcsönösség jegyében tett apró lépések? Milyen apróság növelheti eredményességünket az alkufolyamatban? Az ilyen és ehhez hasonló kérdésekre válaszokat adó kötet jegyzetekkel, név- és tárgymutatóval zárul. Általános gyűjtőkörű könyvtárak anyaga. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Martin, Steve J.

Kis lépés, nagy hatás

Borító ár
3 900 Ft
Aktuális online ár
3 081 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Martin, Steve J.
ISBN
9789633042175
Egyéb szerzőség
Pétersz Tamás (ford.);Morvay Krisztina (1976-) (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2015
Méret
307 o.
Kiadó
HVG Kv.
Cikkszám
3000242879
Alcím
milyen apró tettekkel érhetjük el céljainkat?

Darabszám
Teljes leírás
Milyen apró tettekkel érhetjük el céljainkat? - olvashatjuk jelen, Steve J. Martin, Noah J. Goldstein és Robert B. Cialdini által írt tanácsadó kötet alcímét. A meggyőzés tudományáról, az ún. befolyásolás-pszichológiáról van szó, amely amellett, hogy finom, észrevétlen és nem mellékesen etikus lépésekből állnak össze, nem igényelnek különösebb idő-, energia- és pénzbefektetést, hatásuk ugyanakkor óriási: segítségükkel jobb megítélésre, kiváló kapcsolatokra, sőt sokkal nagyobb anyagi haszonra tehetünk szert. 52 ilyen apró módszert mutat be a kötet, egy-egy hatásos kérdéssel indítva. Milyen apróság veheti rá az embereket, hogy időben befizessék az adójukat? Hogyan fordíthatjuk saját hasznunkra a nevek erejét? Mivel vehetjük rá az embereket, hogy tartsák magukat a megbeszélt találkozókhoz? Miféle kis változtatással növelhetjük a dolgozók hatékonyságát? Hogyan motiválják az embereket terveik megvalósításában a forgatókönyvek? Miféle kis változtatással tarthatjuk ébren ügyfeleink érdeklődését? Hogyan válaszuk meg a tárgyalások helyszínét? Milyen előnyökkel járnak a kölcsönösség jegyében tett apró lépések? Milyen apróság növelheti eredményességünket az alkufolyamatban? Az ilyen és ehhez hasonló kérdésekre válaszokat adó kötet jegyzetekkel, név- és tárgymutatóval zárul. Általános gyűjtőkörű könyvtárak anyaga. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"