Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
21%
Teljes leírás
A körülöttünk levő világ úgy alakult az elmúlt ötven évben - de különösen a közelmúltban -, hogy kiemelten fontossá vált önmagunk sikeres menedzselése, "eladása": magunk megnyerő feltüntetésén múlhat egy színvonalas állás, pozíció megszerzése, s ezáltal egy sikeres karrier befutása. Az immár második, átdolgozott és bővített kiadásban megjelenő kötet szerzői (mindketten tapasztalt tanácsadók) az önmarketing tudatos és szakszerű művelésére készítenek fel: bevezetnek az "énmárka-építészet" rejtelmeibe, segítenek feltárni képességeinket, meghatározni értékrendünket, életcélunkat; kapcsolati hálónk bővítésére és jobb megjelenés kialakítására, valamint átgondolt tárgyalási stílus elsajátítására buzdítanak. Ezen felül rámutatnak a hírnév megszerzésének és megőrzésének fontosságára, illetve a márkatársítás előnyeire, továbbá felhívják figyelmünket a jó és ütőképes csapat építésének fontosságára. A kiadvány végén irodalomjegyzéket és mutatót találunk. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Purkiss, John;Royston-Lee, David

Énmárka

Borító ár
3 900 Ft
Aktuális online ár
3 081 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Purkiss, John;Royston-Lee, David
ISBN
9789633040003, 9789633042137
Egyéb szerzőség
Füstös Erika, J. (ford.);Kónya Rita (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2015
Méret
21 cm
Kiadó
HVG Kv.
Cikkszám
3000170073
Alcím
tedd magad eladhatóvá - az interneten is!

Darabszám
Teljes leírás
A körülöttünk levő világ úgy alakult az elmúlt ötven évben - de különösen a közelmúltban -, hogy kiemelten fontossá vált önmagunk sikeres menedzselése, "eladása": magunk megnyerő feltüntetésén múlhat egy színvonalas állás, pozíció megszerzése, s ezáltal egy sikeres karrier befutása. Az immár második, átdolgozott és bővített kiadásban megjelenő kötet szerzői (mindketten tapasztalt tanácsadók) az önmarketing tudatos és szakszerű művelésére készítenek fel: bevezetnek az "énmárka-építészet" rejtelmeibe, segítenek feltárni képességeinket, meghatározni értékrendünket, életcélunkat; kapcsolati hálónk bővítésére és jobb megjelenés kialakítására, valamint átgondolt tárgyalási stílus elsajátítására buzdítanak. Ezen felül rámutatnak a hírnév megszerzésének és megőrzésének fontosságára, illetve a márkatársítás előnyeire, továbbá felhívják figyelmünket a jó és ütőképes csapat építésének fontosságára. A kiadvány végén irodalomjegyzéket és mutatót találunk. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"