Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
21%
Teljes leírás
A gyermeknevelés egyik sarkalatos pontjával, nehéz próbakövével foglalkozik a szerzőpáros: arra a kérdésre próbál választ adni, hogy amikor a gyerekeknél teljesen átveszi az irányítást a hiszti, akkor a folyamatot miként állíthatjuk meg és kontrollálhatjuk. Alkalmazott módszerük az Adler által megfogalmazott pozitív fegyelmezés - ennek bevetésével igyekszenek kezelni apróbb-nagyobb krízishelyzeteket. A kötet első öt fejezete jellegzetes élethelyzetek megértéséhez, megoldásához kíván segítséget nyújtani. Ezek egy-egy kulcsproblémát járnak körül: például, amikor a kisgyermek valami oknál fogva nem akar valamit (pl. felöltözni, suliba menni, leülni az asztalhoz stb.), vagy éppen képes valamire, képes rá, de magát alkalmatlannak véli, kényszert érez arra, hogy mindig a középpontban legyen, illetve nehézségei vannak a többiekkel való kapcsolattartásban (nincsenek barátai, zaklatják vagy ő zaklat, erőszakos stb.). A kötet fennmaradó részében tíz gyermeknevelési "iránymutatást" kapunk, köztük olyanokra vonatkoztatva, mint hogy miként fejlesszük gyermekünkre irányuló megfigyelési készségünket, hogyan teremtsünk vele valódi kapcsolatot, mi módon bátorítsuk őt és fejlesszük önkontrollját - és hasonlók. A hasznos, okos, könnyen olvasható kötetet színes rajzok, karikatúrák kísérik. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Kleindienst, Anne-Claire;Corazza, Lynda

Mit kezdjünk a hisztivel?

Borító ár
3 900 Ft
Aktuális online ár
3 081 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Kleindienst, Anne-Claire;Corazza, Lynda
ISBN
9789633047231
Egyéb szerzőség
Till Katalin (1953-) (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2018
Méret
24 cm
Kiadó
HVG Kv.
Cikkszám
3001039461
Alcím
képes kalauz a dühkitörések kezeléséhez

Darabszám
Teljes leírás
A gyermeknevelés egyik sarkalatos pontjával, nehéz próbakövével foglalkozik a szerzőpáros: arra a kérdésre próbál választ adni, hogy amikor a gyerekeknél teljesen átveszi az irányítást a hiszti, akkor a folyamatot miként állíthatjuk meg és kontrollálhatjuk. Alkalmazott módszerük az Adler által megfogalmazott pozitív fegyelmezés - ennek bevetésével igyekszenek kezelni apróbb-nagyobb krízishelyzeteket. A kötet első öt fejezete jellegzetes élethelyzetek megértéséhez, megoldásához kíván segítséget nyújtani. Ezek egy-egy kulcsproblémát járnak körül: például, amikor a kisgyermek valami oknál fogva nem akar valamit (pl. felöltözni, suliba menni, leülni az asztalhoz stb.), vagy éppen képes valamire, képes rá, de magát alkalmatlannak véli, kényszert érez arra, hogy mindig a középpontban legyen, illetve nehézségei vannak a többiekkel való kapcsolattartásban (nincsenek barátai, zaklatják vagy ő zaklat, erőszakos stb.). A kötet fennmaradó részében tíz gyermeknevelési "iránymutatást" kapunk, köztük olyanokra vonatkoztatva, mint hogy miként fejlesszük gyermekünkre irányuló megfigyelési készségünket, hogyan teremtsünk vele valódi kapcsolatot, mi módon bátorítsuk őt és fejlesszük önkontrollját - és hasonlók. A hasznos, okos, könnyen olvasható kötetet színes rajzok, karikatúrák kísérik. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"