Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
A lassacskán gyarapodó hazai regionális tudományi szakirodalom újabb kötettel gazdagodott: a térség- és településfejlesztés új típusú eszközét jelentő régió- és településmarketing ismeretanyagát összefoglaló kötettel. A szerzők a szakirodalomra és empirikus kutatómunkára alapozott kiadványukban a területi marketing új koncepcióját - a régiók, települések adottságait, képességeit is magukban foglaló kompetenciarendszert - dolgozták ki; az elméleti és módszertani keretek meghatározása után ezt ismertetik meg az olvasóval, majd leírják a környezet- és szituációelemzés feltételeit és módszereit. A célrendszer meghatározása után a területi marketing során alkalmazható stratégiai típusokat mutatják be, majd arra adnak - a kötet egészén végigvonuló, egy fiktív régióról szóló esettanulmányon keresztül - példákat, hogyan alakítható a régió és a település kínálata a gazdaságfejlesztés, a kulturális és tudományos teljesítmény növelése, a társadalmi viszonyok fejlesztése, a környezetvédelem fejlesztése stb. által. Az utolsó fejezetek a kommunikációs stratégiával és eszközrendszerrel, az interregionális együttműködés marketing sajátosságaival, illetve a területi marketingstratégia megvalósításával és ellenőrzésével foglalkoznak. A szerzők célja a könyvvel az volt, hogy megalkossák a területi marketing elméleti modelljét, és az ehhez kapcsolódó módszertani összefoglalóval gyakorlati útmutatót adjanak a régiók, települések fejlesztésével foglalkozó szakembereknek, továbbá segítsék a jövő szakemberképzését a felsőoktatásban, a terület- és településfejlesztési, valamint a közigazgatási menedzserképzésben használható tankönyvvel - nekik ajánlható elsősorban a kötet. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Piskóti István (1960-)

Régió- és településmarketing

Borító ár
5 450 Ft
Aktuális online ár
5 178 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Piskóti István (1960-)
ISBN
9789630591867
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2012
Méret
400 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3000207467
Alcím
marketingorientált fejlesztés, márkázás
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
A lassacskán gyarapodó hazai regionális tudományi szakirodalom újabb kötettel gazdagodott: a térség- és településfejlesztés új típusú eszközét jelentő régió- és településmarketing ismeretanyagát összefoglaló kötettel. A szerzők a szakirodalomra és empirikus kutatómunkára alapozott kiadványukban a területi marketing új koncepcióját - a régiók, települések adottságait, képességeit is magukban foglaló kompetenciarendszert - dolgozták ki; az elméleti és módszertani keretek meghatározása után ezt ismertetik meg az olvasóval, majd leírják a környezet- és szituációelemzés feltételeit és módszereit. A célrendszer meghatározása után a területi marketing során alkalmazható stratégiai típusokat mutatják be, majd arra adnak - a kötet egészén végigvonuló, egy fiktív régióról szóló esettanulmányon keresztül - példákat, hogyan alakítható a régió és a település kínálata a gazdaságfejlesztés, a kulturális és tudományos teljesítmény növelése, a társadalmi viszonyok fejlesztése, a környezetvédelem fejlesztése stb. által. Az utolsó fejezetek a kommunikációs stratégiával és eszközrendszerrel, az interregionális együttműködés marketing sajátosságaival, illetve a területi marketingstratégia megvalósításával és ellenőrzésével foglalkoznak. A szerzők célja a könyvvel az volt, hogy megalkossák a területi marketing elméleti modelljét, és az ehhez kapcsolódó módszertani összefoglalóval gyakorlati útmutatót adjanak a régiók, települések fejlesztésével foglalkozó szakembereknek, továbbá segítsék a jövő szakemberképzését a felsőoktatásban, a terület- és településfejlesztési, valamint a közigazgatási menedzserképzésben használható tankönyvvel - nekik ajánlható elsősorban a kötet. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"