Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
A fogyasztói társadalomban rendkívüli szerepe van az árucikkek márkájának, hiszen erősen befolyásolják a vásárlók választását, mert a márkanévhez kapcsolódó vélt vagy valós előnyök ott vannak a vásárlók tudatában. Jelen - második, átdolgozott kiadásban megjelenő - kötet az alkalmazott nyelvészet módszereivel járul hozzá a márkanevek megalkotásának, használatának, menedzselésének ismereteihez.
Kovács László (1975-)

Márka és márkanév

Borító ár
3 990 Ft
Aktuális online ár
3 192 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Kovács László (1975-)
ISBN
9789634092063
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2019
Méret
364, [2] o. : ill. ; 24 cm
Kiadó
Tinta Kvk.
Cikkszám
3001043868
Alcím
márkakutatás és nyelvészet metszéspontok, lehetőségek, kihívások
Sorozatcím
Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához ; 1419-6603 ; 197.

Darabszám
Teljes leírás
A fogyasztói társadalomban rendkívüli szerepe van az árucikkek márkájának, hiszen erősen befolyásolják a vásárlók választását, mert a márkanévhez kapcsolódó vélt vagy valós előnyök ott vannak a vásárlók tudatában. Jelen - második, átdolgozott kiadásban megjelenő - kötet az alkalmazott nyelvészet módszereivel járul hozzá a márkanevek megalkotásának, használatának, menedzselésének ismereteihez.