Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
A programozás alapjaiba vezeti be a gyerekeket jelen, négy füzet formátumú kötetben megjelent játékos kiadvány, Max Wainewright programozó tollából. Az informatika iránt érdeklődő kicsiknek az egyes kötetekben kis robotocskák mesélik el a tudnivalókat. Az első könyv a kódírás alapjait, a probléma-megoldást, az utasítások kódra fordítását, valamint a Logo és a Scratch nevű programok alapjait magyarázza el. A második kötet a ciklusokkal és ismétlésekkel, a változók megismerésével, játékok és programok Logóban és Scratchben való készítésével foglalkozik. A harmadik könyv bemutatja az elágazásokat a kódírásban, a véletlen számok használatát, a Scratch-projekteket, valamint a Python-programozást. Az utolsó könyvben a kódírási technikák fejlesztéséről, a weblapokhoz való kód készítéséről, valamint alapszintű HTML és JavaScript programozásról olvashatnak a gyerekek. Az egyes füzetekben játékok is helyet kaptak, melyek megoldását is megtaláljuk a kiadványban. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Wainewright, Max

Kódgép 2.

Raktári szám: 9789634457466
Borító ár
690 Ft
Aktuális online ár
518 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Wainewright, Max
ISBN
9789634457466
Egyéb szerzőség
Henson, Mike (ill.);Hetesi Gábor (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
[2016]
Méret
26 cm
Kiadó
Napraforgó
Cikkszám
3000255500
Alcím
programozási útmutató lépésről lépésre 2

Darabszám
Teljes leírás
A programozás alapjaiba vezeti be a gyerekeket jelen, négy füzet formátumú kötetben megjelent játékos kiadvány, Max Wainewright programozó tollából. Az informatika iránt érdeklődő kicsiknek az egyes kötetekben kis robotocskák mesélik el a tudnivalókat. Az első könyv a kódírás alapjait, a probléma-megoldást, az utasítások kódra fordítását, valamint a Logo és a Scratch nevű programok alapjait magyarázza el. A második kötet a ciklusokkal és ismétlésekkel, a változók megismerésével, játékok és programok Logóban és Scratchben való készítésével foglalkozik. A harmadik könyv bemutatja az elágazásokat a kódírásban, a véletlen számok használatát, a Scratch-projekteket, valamint a Python-programozást. Az utolsó könyvben a kódírási technikák fejlesztéséről, a weblapokhoz való kód készítéséről, valamint alapszintű HTML és JavaScript programozásról olvashatnak a gyerekek. Az egyes füzetekben játékok is helyet kaptak, melyek megoldását is megtaláljuk a kiadványban. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"