Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
Talán még soha nem volt olyan nehéz dolga a pedagógusoknak, mint manapság, amikor egészen újszerű helyzetekkel, feladatokkal kell szembesülniük a mindennapok során. A robbanásszerű, társadalmi, technikai, tudományos fejlődés talaján „fogant” akceleráció az új időkben, új problémákkal szembesíti a pedagógusokat. A kötet előszavában, Klein Sándor a problémás gyerekek „mibenlétéről” ír értő, empatikus módon, akként, hogy a gyermeket helyezi a vizsgálódás centrumába, és a felnőttek, a szülők, és pedagógusok problémás gyermekekhez való attitűdjének változtatására, a gyermek „kezelhetetlenségének” okait felfedő magatartásra helyezi a hangsúlyt. A nevelőkben felmerülő kérdésekre, a hétköznapi gyakorlat során már bevált és működő „praktikák” bemutatásával kívánnak válaszolni a szerzők. Nem az elméletet óhajtják illusztrálni, hanem a működő megoldások bemutatására törekszenek, oly módon, hogy az olvasót, a gyakorló pedagógust is továbbgondolásra, új technikák kialakítására inspirálják. „Étlapszerűen” kínálnak módszereket, egy-egy megtörtént eset bemutatása kapcsán, arra nézve miként lehet kezelni a problémás gyereket és helyzeteket. A „Miért-Mit-Hogyan?” hármas egység logikai sorrendjét követik a problémaelemzések, az okok feltárásától kiindulva a gyakorlati megoldások, mechanizmusok működéséig. A fejezetek döntő többségében pozitív végkifejlettel illusztrálják a szerzők az egyes esetekre vonatkozó megoldásokat. A kézikönyvnek szánt remek munka számos érdekes és értékes témája mellett, többek között a negatív énképről, az agresszor gyermekről, az áldozatokról, az iskolakerülésről, az önelfogadásról, a kulturális különbségekről, a gyermekszegénységről, az autizmus spektrum zavarról, a szülők segítéséről szól értékesen, a nevelők, pedagógusok megkülönböztetett figyelmére érvényes módon. Az akkreditált tréningek lehetőségével, valamint a témában ajánlott irodalmak jegyzékével kiegészített, jól szerkesztett, ennek következtében remekül áttekinthető munka valamennyi iskolai könyvtárkézikönyvtár anyagába kívánkozik. Érdemes széleskörű beszerzéséről gondoskodni. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Major Zsolt Balázs (1977-);Mészáros Katalin

Farkas vagy áldozat

Borító ár
3 500 Ft
Aktuális online ár
2 800 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Major Zsolt Balázs (1977-);Mészáros Katalin
ISBN
9789639760462
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2017
Méret
21 cm
Kiadó
Edge 2000 K.
Cikkszám
3001032655
Alcím
gyakorlatközpontú kézikönyv pedagógusoknak magatartási problémák kezeléséhez és megelőzéséhez
Sorozatcím
Segítünk, ha lehet

Darabszám
Teljes leírás
Talán még soha nem volt olyan nehéz dolga a pedagógusoknak, mint manapság, amikor egészen újszerű helyzetekkel, feladatokkal kell szembesülniük a mindennapok során. A robbanásszerű, társadalmi, technikai, tudományos fejlődés talaján „fogant” akceleráció az új időkben, új problémákkal szembesíti a pedagógusokat. A kötet előszavában, Klein Sándor a problémás gyerekek „mibenlétéről” ír értő, empatikus módon, akként, hogy a gyermeket helyezi a vizsgálódás centrumába, és a felnőttek, a szülők, és pedagógusok problémás gyermekekhez való attitűdjének változtatására, a gyermek „kezelhetetlenségének” okait felfedő magatartásra helyezi a hangsúlyt. A nevelőkben felmerülő kérdésekre, a hétköznapi gyakorlat során már bevált és működő „praktikák” bemutatásával kívánnak válaszolni a szerzők. Nem az elméletet óhajtják illusztrálni, hanem a működő megoldások bemutatására törekszenek, oly módon, hogy az olvasót, a gyakorló pedagógust is továbbgondolásra, új technikák kialakítására inspirálják. „Étlapszerűen” kínálnak módszereket, egy-egy megtörtént eset bemutatása kapcsán, arra nézve miként lehet kezelni a problémás gyereket és helyzeteket. A „Miért-Mit-Hogyan?” hármas egység logikai sorrendjét követik a problémaelemzések, az okok feltárásától kiindulva a gyakorlati megoldások, mechanizmusok működéséig. A fejezetek döntő többségében pozitív végkifejlettel illusztrálják a szerzők az egyes esetekre vonatkozó megoldásokat. A kézikönyvnek szánt remek munka számos érdekes és értékes témája mellett, többek között a negatív énképről, az agresszor gyermekről, az áldozatokról, az iskolakerülésről, az önelfogadásról, a kulturális különbségekről, a gyermekszegénységről, az autizmus spektrum zavarról, a szülők segítéséről szól értékesen, a nevelők, pedagógusok megkülönböztetett figyelmére érvényes módon. Az akkreditált tréningek lehetőségével, valamint a témában ajánlott irodalmak jegyzékével kiegészített, jól szerkesztett, ennek következtében remekül áttekinthető munka valamennyi iskolai könyvtárkézikönyvtár anyagába kívánkozik. Érdemes széleskörű beszerzéséről gondoskodni. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"