Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
60%
Teljes leírás
Piskóti István közgazdász, a Miskolci Egyetem Marketing Intézete igazgatójának legújabb, tankönyvszerűen felépített kötete - mintegy tíz év oktatói tapasztalatát is felhasználva - az üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatásával foglalkozik. Olyan témákról olvashatunk, mint az üzleti, businesspiacok és marketingsajátosságai, a businessmarketing-menedzsment modellje, mint az üzleti siker képlete, az ügyfél beszerzési stratégiája, az ügyfél-orientáció, illetve -elégedettség és annak mérése. Szó esik a marketingmenedzsment stratégiai és operatív tervezési folyamatairól, a kínálat kialakításáról, megismerhetjük az értékesítési tevékenység kihívásait és új megoldásait. A könyv végén az integrált marketingkommunikációról, végül a kontrolling elvéről és gyakorlatáról olvashatunk. Az elsősorban felsőoktatási intézmények könyvtáraiba ajánlható kötet zárszóval és irodalomjegyzékkel zárul. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Piskóti István (1960-)

Businessmarketing-menedzsment

Raktári szám: 9789630595346
Korábbi ár
2 200 Ft
Borító ár
5 500 Ft
Aktuális online ár
2 200 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Piskóti István (1960-)
ISBN
9789630595346
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
cop. 2014
Méret
376 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3000238258
Alcím
üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
Piskóti István közgazdász, a Miskolci Egyetem Marketing Intézete igazgatójának legújabb, tankönyvszerűen felépített kötete - mintegy tíz év oktatói tapasztalatát is felhasználva - az üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatásával foglalkozik. Olyan témákról olvashatunk, mint az üzleti, businesspiacok és marketingsajátosságai, a businessmarketing-menedzsment modellje, mint az üzleti siker képlete, az ügyfél beszerzési stratégiája, az ügyfél-orientáció, illetve -elégedettség és annak mérése. Szó esik a marketingmenedzsment stratégiai és operatív tervezési folyamatairól, a kínálat kialakításáról, megismerhetjük az értékesítési tevékenység kihívásait és új megoldásait. A könyv végén az integrált marketingkommunikációról, végül a kontrolling elvéről és gyakorlatáról olvashatunk. Az elsősorban felsőoktatási intézmények könyvtáraiba ajánlható kötet zárszóval és irodalomjegyzékkel zárul. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"