Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
22%
Teljes leírás
A New York Times bestseller szerző Gary Chapman és Paul White A Munkahelyi Elismerés 5 Nyelve című könyvében azt kívánja bemutatni, hogy a munkatársi, s leginkább a főnök-beosztott viszonyban nem elég egy munka jó elvégzése után egy egyszerű "köszönöm", hanem a megerősítés, az elismerés és a bátorítás magasabb fokú megjelenése szükséges, hiszen az nemcsak a munkahelyi kapcsolatokat teszi jobbá, de nagyban hozzájárul a szervezetek hatékonyabb működéséhez is (a mű szellemisége és módszerei is természetesen ismerősek lehetnek már a többi, szeretetnyelvekről szóló kötetből). A már megszokott didaktikus módon, számos gyakorlati példán keresztül mutatják be az öt ún. elismerésnyelvet: az elismerő szót, a minőségi időt, a segítő kezet, a figyelmes ajándékot és az elismerő érintést. A kötet második felében olyan további kérdésekre adják meg a válaszokat, hogy miképpen tudunk különbséget tenni jutalmazás és elismerés között, hogyan működik az elismerés különféle munkahelyi környezetekben, miként ismerjük el az önkénteseket vagy hogy változhat-e az emberek elismerésnyelve. Elsősorban vállalati vezetőknek ajánlható kiadvány. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Chapman, Gary D. (1938-);White, Paul E. (1957-)

A munkahelyi elismerés 5 nyelve 2015.

Raktári szám: 9789632883021
Borító ár
3 200 Ft
Aktuális online ár
2 496 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Chapman, Gary D. (1938-);White, Paul E. (1957-)
ISBN
9789632883021
Egyéb szerzőség
Abrudán Katalin (ford.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2015
Méret
21 cm
Kiadó
Harmat
Cikkszám
3000249147
Alcím
útmutató az eredményes, személyre szabott motiváció gyakorlatához

Darabszám
Teljes leírás
A New York Times bestseller szerző Gary Chapman és Paul White A Munkahelyi Elismerés 5 Nyelve című könyvében azt kívánja bemutatni, hogy a munkatársi, s leginkább a főnök-beosztott viszonyban nem elég egy munka jó elvégzése után egy egyszerű "köszönöm", hanem a megerősítés, az elismerés és a bátorítás magasabb fokú megjelenése szükséges, hiszen az nemcsak a munkahelyi kapcsolatokat teszi jobbá, de nagyban hozzájárul a szervezetek hatékonyabb működéséhez is (a mű szellemisége és módszerei is természetesen ismerősek lehetnek már a többi, szeretetnyelvekről szóló kötetből). A már megszokott didaktikus módon, számos gyakorlati példán keresztül mutatják be az öt ún. elismerésnyelvet: az elismerő szót, a minőségi időt, a segítő kezet, a figyelmes ajándékot és az elismerő érintést. A kötet második felében olyan további kérdésekre adják meg a válaszokat, hogy miképpen tudunk különbséget tenni jutalmazás és elismerés között, hogyan működik az elismerés különféle munkahelyi környezetekben, miként ismerjük el az önkénteseket vagy hogy változhat-e az emberek elismerésnyelve. Elsősorban vállalati vezetőknek ajánlható kiadvány. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"