Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
20%
Teljes leírás
Régóta vitatott kérdés: hány évesen kezdjen egy gyermek idegen nyelvet tanulni? A rendszerváltás előtt - azon túl, hogy az orosz volt a kötelező nyelv - a nyelvoktatás tíz éves kor körül kezdődött, s nem véletlenül. A szakértők között széles körben elterjedt nézet szerint ugyanis ekkortól terhelhető egy gyermek a Der, Die, Das-szal vagy az angol igeidőkkel. Egy idegen nyelv megtanulásához ugyanis szükség van a szóbeli-írásbeli anyanyelvismeret megszilárdulására, hogy az idegen nyelvvel való találkozás ne okozzon zavart a gyermeknél. Aztán 1990 után, az angol és német nyelv előretörése mellett megjelent a korai nyelvtanulás gyakorlata is. A könyv szerzője, a gyakorló idegennyelvtanár egyértelműen amellett teszi le a voksát, hogy van létjogosultsága a korai nyelvtanulásnak. Jelen könyv is azért született, hogy bemutassa: miért és milyen módon van lehetőség erre. A bevezető után elsősorban elméleti fejtegetések következnek a korai nyelvtanulásról mint jelenségről, a gyermek tanulási és gondolkodási mechanizmusairól, a tanári kompetenciákról, vagy a nyelvfejlesztés módszereiről. Ezt követően a kötet azokat a gyakorlati ötleteket sorolja fel, amelyek segítségével, játékosan, családias környezetben lehet nyelvet oktatni a kicsinyeknek. A kötetet számos fénykép és ábra színesíti, és a szakkifejezések jegyzéke zárja.

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Kovács Judit (1946-)

A gyermek és az idegen nyelv

Borító ár
2 462 Ft
Aktuális online ár
1 970 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Kovács Judit (1946-)
ISBN
9789639955097
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2009
Méret
24 cm
Kiadó
Eötvös J. Kvk.
Cikkszám
3000166943
Alcím
nyelvpedagógia a tízen aluliak szolgálatában

Darabszám
Teljes leírás
Régóta vitatott kérdés: hány évesen kezdjen egy gyermek idegen nyelvet tanulni? A rendszerváltás előtt - azon túl, hogy az orosz volt a kötelező nyelv - a nyelvoktatás tíz éves kor körül kezdődött, s nem véletlenül. A szakértők között széles körben elterjedt nézet szerint ugyanis ekkortól terhelhető egy gyermek a Der, Die, Das-szal vagy az angol igeidőkkel. Egy idegen nyelv megtanulásához ugyanis szükség van a szóbeli-írásbeli anyanyelvismeret megszilárdulására, hogy az idegen nyelvvel való találkozás ne okozzon zavart a gyermeknél. Aztán 1990 után, az angol és német nyelv előretörése mellett megjelent a korai nyelvtanulás gyakorlata is. A könyv szerzője, a gyakorló idegennyelvtanár egyértelműen amellett teszi le a voksát, hogy van létjogosultsága a korai nyelvtanulásnak. Jelen könyv is azért született, hogy bemutassa: miért és milyen módon van lehetőség erre. A bevezető után elsősorban elméleti fejtegetések következnek a korai nyelvtanulásról mint jelenségről, a gyermek tanulási és gondolkodási mechanizmusairól, a tanári kompetenciákról, vagy a nyelvfejlesztés módszereiről. Ezt követően a kötet azokat a gyakorlati ötleteket sorolja fel, amelyek segítségével, játékosan, családias környezetben lehet nyelvet oktatni a kicsinyeknek. A kötetet számos fénykép és ábra színesíti, és a szakkifejezések jegyzéke zárja.