Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
A nemzetközi marketinggel kapcsolatos elméleti tudnivalókat és az ezekre épülő gyakorlati ismereteket összegzi Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet korábban már több kiadást megért, és most változatlan utánnyomásban megjelenő szakkönyve. Az első ciklusban a téma alapfogalmaival és -koncepcióival, illetve a nemzetközi kereskedelem nemzetközi hátterével foglalkoznak. Ezt követően a környezeti tényezőkről esik szó: a világgazdasági, földrajzi, politikai, jogi, kulturális környezetről, a nemzetközi üzleti gyakorlatról és a fogyasztói magatartásról. A harmadik részben a nemzetközi piacra való kilépés fázisait tanulmányozhatjuk (megjelenés, a kilépés formái és módszerei, piackutatás), illetve olvashatunk a nemzetközi marketing eszközrendszeréről (termék- és árpolitika, nemzetközi értékesítési csatornák és marketingkommunikáció, digitális eszközök alkalmazása). A kiadványt irodalomjegyzék zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"
Rekettye Gábor (1944-)

Nemzetközi marketing

Raktári szám: 9789630596237
Borító ár
5 200 Ft
Aktuális online ár
4 940 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Rekettye Gábor (1944-)
ISBN
9789630596237
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2017
Méret
473 p. : ill., részben színes ; 24 cm
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3000248246
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
A nemzetközi marketinggel kapcsolatos elméleti tudnivalókat és az ezekre épülő gyakorlati ismereteket összegzi Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet korábban már több kiadást megért, és most változatlan utánnyomásban megjelenő szakkönyve. Az első ciklusban a téma alapfogalmaival és -koncepcióival, illetve a nemzetközi kereskedelem nemzetközi hátterével foglalkoznak. Ezt követően a környezeti tényezőkről esik szó: a világgazdasági, földrajzi, politikai, jogi, kulturális környezetről, a nemzetközi üzleti gyakorlatról és a fogyasztói magatartásról. A harmadik részben a nemzetközi piacra való kilépés fázisait tanulmányozhatjuk (megjelenés, a kilépés formái és módszerei, piackutatás), illetve olvashatunk a nemzetközi marketing eszközrendszeréről (termék- és árpolitika, nemzetközi értékesítési csatornák és marketingkommunikáció, digitális eszközök alkalmazása). A kiadványt irodalomjegyzék zárja. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"