Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
25%
Teljes leírás
A kedves mesekönyveiről ismert szerző öt kisgyermek édesanyja, ekként őt sem kerülte el a napjaink ifjú szülőit gyakorta kétségbeejtő probléma, hogy a gyerekek már egészen kicsiny kortól kezdve „rákattannak” a számítástechnika és informatika vívmányaira, az elektromos „kütyükre”. Az író személyes érintettsége okán és a hozzá hasonló szülőkkel folytatott beszélgetések során, gyakorta találta magát szembe a fenti problémával, ekkor határozta el, hogy „tudományos megfigyelés folytat”, és azt térképezi fel, miként hat a digitális kultúra a gyerekekre. A két nagy fejezetbe (Mi baj a gyerekemmel?!; Hogyan segítsek neki?) csoportosított, értékes tapasztalatokon nyugvó gyakorlati tanácsok, többek sorában az iskolai oktatás nem megfelelő mértékű motivációs „erejéről” is szólnak, majd arra világít rá egy másik fejezet, miért jelent sokkal nagyobb érzelmi és intellektuális kihívást a gyerekek számára az internet használata.

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Miklya Luzsányi Mónika (1965-)

Mit tegyek kütyüre kattant gyerekemmel?

Borító ár
2 999 Ft
Aktuális online ár
2 249 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Miklya Luzsányi Mónika (1965-)
ISBN
9789635090907
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2019
Méret
270 o. ; 22 cm
Kiadó
Scolar
Cikkszám
3001047058

Darabszám
Teljes leírás
A kedves mesekönyveiről ismert szerző öt kisgyermek édesanyja, ekként őt sem kerülte el a napjaink ifjú szülőit gyakorta kétségbeejtő probléma, hogy a gyerekek már egészen kicsiny kortól kezdve „rákattannak” a számítástechnika és informatika vívmányaira, az elektromos „kütyükre”. Az író személyes érintettsége okán és a hozzá hasonló szülőkkel folytatott beszélgetések során, gyakorta találta magát szembe a fenti problémával, ekkor határozta el, hogy „tudományos megfigyelés folytat”, és azt térképezi fel, miként hat a digitális kultúra a gyerekekre. A két nagy fejezetbe (Mi baj a gyerekemmel?!; Hogyan segítsek neki?) csoportosított, értékes tapasztalatokon nyugvó gyakorlati tanácsok, többek sorában az iskolai oktatás nem megfelelő mértékű motivációs „erejéről” is szólnak, majd arra világít rá egy másik fejezet, miért jelent sokkal nagyobb érzelmi és intellektuális kihívást a gyerekek számára az internet használata.