Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
5%
Teljes leírás
A magyar gazdasági viszonyokat is szem előtt tartva mutatja be a marketingtervezés területét a Corvinus Egyetem két oktatója: Keszey Tamara és Gyulavári Tamás kötete. A marketingterv célját és a tervezés folyamatát általánosságban bemutató bevezetés után röviden ismertetik a marketingterv általános felépítését. Ezt követően részletesen foglalkoznak annak egyes elemeivel, a vezetői összefoglalótól a helyzetelemzésen, a vevők elemzésén, a marketingcélokon, az alap- és részstratégiákon, a marketingeszközök tervezésén, az erőforrás- és időterven keresztül az ellenőrzésig és visszacsatolásig. Az utolsó fejezet a marketingterv megfelelő prezentálását ismerteti. A magyarázó ábrákkal és táblázatokkal ellátott szakkönyv bibliográfiával zárul. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"

Ez a termék jelenleg nem elérhető

Keszey Tamara (1973-)

Marketingtervezés

Borító ár
5 460 Ft
Aktuális online ár
5 187 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Keszey Tamara (1973-)
ISBN
9789630598217
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2016
Méret
197 o.
Kiadó
Akad. K.
Cikkszám
3001023489
Sorozatcím
Marketing szakkönyvtár ; 1787-3703

Darabszám
Teljes leírás
A magyar gazdasági viszonyokat is szem előtt tartva mutatja be a marketingtervezés területét a Corvinus Egyetem két oktatója: Keszey Tamara és Gyulavári Tamás kötete. A marketingterv célját és a tervezés folyamatát általánosságban bemutató bevezetés után röviden ismertetik a marketingterv általános felépítését. Ezt követően részletesen foglalkoznak annak egyes elemeivel, a vezetői összefoglalótól a helyzetelemzésen, a vevők elemzésén, a marketingcélokon, az alap- és részstratégiákon, a marketingeszközök tervezésén, az erőforrás- és időterven keresztül az ellenőrzésig és visszacsatolásig. Az utolsó fejezet a marketingterv megfelelő prezentálását ismerteti. A magyarázó ábrákkal és táblázatokkal ellátott szakkönyv bibliográfiával zárul. "www.kello.hu © minden jog fenntartva"