Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
22%
Teljes leírás
Új lehetőségek. Modern futball. A játék már nem csak a pályán dől el: a színfalak mögött zajló eseményeknek is nagy szerepük van. Az, hogy mi történik a tárgyalótermekben, sokkal inkább meghatározza a mérkőzések lefolyását, mint pár évvel ezelőtt. A futball igazi üzletággá nőtte ki magát, és nem könnyű lépést tartani a klubokkal, játékosokkal. Meccstervre van szükség, fel kell építeni egy stratégiát, amely egyaránt működik és hoz hasznot a pályán, a játékban, valamint a pályán kívül, az üzletben. A technológia hatása a futball esetében is érezhető. A játék digitalizálása révén immár képesek vagyunk analizálni a szerencse szerepét, láthatjuk, mi vezet egy adott csapatot győzelemre, illetve felmérhetjük a játékosok egyéni teljesítményét is, láthatóvá válnak a klubstratégiák, az edzésmódszerek. Ugyanakkor a médiavisszhang szerepe is jelentősen növekszik a digitalizáció miatt, befolyásolva a sportágat és annak imidzsét. Ez pedig megnyitja a teret a futballszakmában egy új, keményebb verseny létrejöttének. Lehetőséget ad mindenkinek, akinek hatalmában áll a játék átformálása: az újító szelleműnek, a lázadónak, aki hajlandó átvenni a vezetést… és persze a vagyonosaknak is. Christoph Biermann kutatómunkája révén az eddigieknél sokkal átfogóbb képet kaphatunk a futball mai állásáról. Edzőkkel, pszichológusokkal, tudósokkal és menedzserekkel közösen mérte fel a sportág mai helyzetét, és szakértő szemmel prezentálja, Európától az Egyesült Államokig, hiteles képet adva mindarról, amit csak a játszma résztvevői ismernek.

Hamarosan rendelhető

Christoph Biermann

Futball hackerek

Borító ár
4 999 Ft
Várható ár
3 899 Ft

Várható megjelenés: 2024.05

Termék részletes adatai
Szerző
Christoph Biermann
ISBN
9789634758907
Nyelv
magyar
Kiadó
Jaffa Kiadó
Cikkszám
3001086221

Teljes leírás
Új lehetőségek. Modern futball. A játék már nem csak a pályán dől el: a színfalak mögött zajló eseményeknek is nagy szerepük van. Az, hogy mi történik a tárgyalótermekben, sokkal inkább meghatározza a mérkőzések lefolyását, mint pár évvel ezelőtt. A futball igazi üzletággá nőtte ki magát, és nem könnyű lépést tartani a klubokkal, játékosokkal. Meccstervre van szükség, fel kell építeni egy stratégiát, amely egyaránt működik és hoz hasznot a pályán, a játékban, valamint a pályán kívül, az üzletben. A technológia hatása a futball esetében is érezhető. A játék digitalizálása révén immár képesek vagyunk analizálni a szerencse szerepét, láthatjuk, mi vezet egy adott csapatot győzelemre, illetve felmérhetjük a játékosok egyéni teljesítményét is, láthatóvá válnak a klubstratégiák, az edzésmódszerek. Ugyanakkor a médiavisszhang szerepe is jelentősen növekszik a digitalizáció miatt, befolyásolva a sportágat és annak imidzsét. Ez pedig megnyitja a teret a futballszakmában egy új, keményebb verseny létrejöttének. Lehetőséget ad mindenkinek, akinek hatalmában áll a játék átformálása: az újító szelleműnek, a lázadónak, aki hajlandó átvenni a vezetést… és persze a vagyonosaknak is. Christoph Biermann kutatómunkája révén az eddigieknél sokkal átfogóbb képet kaphatunk a futball mai állásáról. Edzőkkel, pszichológusokkal, tudósokkal és menedzserekkel közösen mérte fel a sportág mai helyzetét, és szakértő szemmel prezentálja, Európától az Egyesült Államokig, hiteles képet adva mindarról, amit csak a játszma résztvevői ismernek.