Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
Teljes leírás
A rendszeres mesélésben és beszélgetésben rejlő pedagógiai lehetőségek használatáról nyújt eszközöket és módszereket a most megjelenő kiadvány, amely a DIFER programcsomag újabb köteteként került kiadásra. Több felmérés kimutatta ugyanis, hogy azok az öt-hat éves gyermekek, akiknek minden nap mesélnek, másfél évvel fejlettebbek értelmileg és szociálisan is azoknál, akiknek egyáltalán nem mesélnek. Ugyanakkor az is ismeretes, hogy az iskolába lépő gyerekek fejlettségbeli szintje rendkívül eltérő, s ez hosszú távon a magasabb szinten lévők lelassult fejlődését vonja maga után. A most megjelenő kötet tanulmányaiból megtudhatjuk, hogy miként alkalmazható a mese a négy és nyolc év közötti gyermekek nyelvi, értelmi és szociális fejlesztésére, szókincsük gazdagítására, viszonyok kezelésére, összefüggések felismerésére, logikai következtetések elvégzésére. A kötet utolsó fejezetében ötven, csoportos beszélgetésekre előkészített mese található, színvonalas grafikák kíséretében. A statisztikai adatokban gazdag, rendkívül informatív, egyben olvasmányos szakkönyv végén bibliográfia és táblázatjegyzék található.
Nagy József (1930-);Nyitrai Ágnes;Vidákovich Tibor

DIFER - Fejlesztés mesékkel. Tanári kézikönyv - Az anyanyelv, a gondolkodás fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorban

Raktári szám: MS-9332
Aktuális online ár
5 180 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Nagy József (1930-);Nyitrai Ágnes;Vidákovich Tibor
ISBN
9789636975838
Egyéb szerzőség
Ábrahám István (ill.)
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2009
Méret
24 cm
Kiadó
Mozaik
Cikkszám
3000168646
Alcím
az anyanyelv, a gondolkodás fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorban

Darabszám
Teljes leírás
A rendszeres mesélésben és beszélgetésben rejlő pedagógiai lehetőségek használatáról nyújt eszközöket és módszereket a most megjelenő kiadvány, amely a DIFER programcsomag újabb köteteként került kiadásra. Több felmérés kimutatta ugyanis, hogy azok az öt-hat éves gyermekek, akiknek minden nap mesélnek, másfél évvel fejlettebbek értelmileg és szociálisan is azoknál, akiknek egyáltalán nem mesélnek. Ugyanakkor az is ismeretes, hogy az iskolába lépő gyerekek fejlettségbeli szintje rendkívül eltérő, s ez hosszú távon a magasabb szinten lévők lelassult fejlődését vonja maga után. A most megjelenő kötet tanulmányaiból megtudhatjuk, hogy miként alkalmazható a mese a négy és nyolc év közötti gyermekek nyelvi, értelmi és szociális fejlesztésére, szókincsük gazdagítására, viszonyok kezelésére, összefüggések felismerésére, logikai következtetések elvégzésére. A kötet utolsó fejezetében ötven, csoportos beszélgetésekre előkészített mese található, színvonalas grafikák kíséretében. A statisztikai adatokban gazdag, rendkívül informatív, egyben olvasmányos szakkönyv végén bibliográfia és táblázatjegyzék található.