Vissza
0 Kosár
Nincs termék a bevásárlókosárban.
Keresés
Filters
Preferenciák
10%
Teljes leírás
Hiánypótló munkával jelentkezett a jelen kötet szerzőpárosa, Czenner Júlia és Gyarmathy Éva, melyből a gyermekek fejlődési zavarainak pszichológiai, pedagógiai oldalát és törvényi hátterét egyaránt megismerhetik a téma iránt érdeklődő, valamint a gyermekek fejlesztésében érdeklt szakemberek. A kézikönyv ennek fényében az atipikus gyermekek neveléséhez-oktatásához nyújt hasznos fogódzót. Az oktatásban és a gyakorlati életben is haszonnal forgatható kötet a következő módon épül fel: a szerzők a bevezetést követően az agyfiziológiába vezetik be olvasóikat, illetve felvázolják az atipikus fejlődés hátterét, leszögezik, hogy az atipikus fejlődés is normális és természetes, csupán módszertanilag kell hozzáigazítani a pedagógiai gyakorlatok és elvárásrendszereket. Felteszik a kérdést, hogy manapság miért van jóval több atipikus gyermek, mint korábban, majd az atipikus fejlődés formáira, az atipikus fejlődésű idegrendszer számára optimális környezetre térnek rá.
Czenner Júlia

A fejlődés zavarainak pszichológiai, pedagógiai valamint törvényi háttere

Borító ár
7 875 Ft
Aktuális online ár
7 088 Ft
Termék részletes adatai
Szerző
Czenner Júlia
ISBN
9786156079831
Nyelv
magyar
Megjelenés éve
2020
Méret
104 o.
Kiadó
Raabe
Cikkszám
3001086272
Alcím
kézikönyv az atipikus gyermekek neveléséhez-oktatásához
Sorozatcím
Atipikus gyermek az osztályban ; 2732-0723

Darabszám
Teljes leírás
Hiánypótló munkával jelentkezett a jelen kötet szerzőpárosa, Czenner Júlia és Gyarmathy Éva, melyből a gyermekek fejlődési zavarainak pszichológiai, pedagógiai oldalát és törvényi hátterét egyaránt megismerhetik a téma iránt érdeklődő, valamint a gyermekek fejlesztésében érdeklt szakemberek. A kézikönyv ennek fényében az atipikus gyermekek neveléséhez-oktatásához nyújt hasznos fogódzót. Az oktatásban és a gyakorlati életben is haszonnal forgatható kötet a következő módon épül fel: a szerzők a bevezetést követően az agyfiziológiába vezetik be olvasóikat, illetve felvázolják az atipikus fejlődés hátterét, leszögezik, hogy az atipikus fejlődés is normális és természetes, csupán módszertanilag kell hozzáigazítani a pedagógiai gyakorlatok és elvárásrendszereket. Felteszik a kérdést, hogy manapság miért van jóval több atipikus gyermek, mint korábban, majd az atipikus fejlődés formáira, az atipikus fejlődésű idegrendszer számára optimális környezetre térnek rá.